De komst van een installateur laagdrempelig maken, ik hoor vaak dat mensen slechte ervaringen, niet weten waar ze naar toe kunnen, zich alles wijs laten maken door klusjesmensen, aannemers.
Door middel van een goed leesbare toegankelijke website, en nu ook volop gebruikt te maken van Social Media verwacht ik
meer klanten aan te kunnen trekken.
Ook klanten die zelf heel veel kunnen, maar zich niet wagen aan elektra, wil ik ondersteunen, met een inspectie of begeleiding.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Tijdens mijn start, wist ik al dat ik graag op deze manier wilde werken. Nog niet in detail en ik ben er ook naar toe gegroeid tijdens het bestaan van Ritske Elektrotechniek.
Als ik mijn ondernemingsplan terug lees, heeft dit er altijd wel ingezten.
Het nieuwe logo is ontstaan tijdens een kop koffie en een goed gesprek met Ruben, die vervolgens met een aantal ontwerpen aan kwam.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mensen laten weten dat zelf doen onder begeleiding een mogelijkheid is.
Een betaalbare installateur onder handbereik is, en ook voor kleinere werkjes kunnen ze me inschakelen.
Want ik hoor vaak, "ja, maar jullie zijn zo duur."
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
In de installateurswereld is Social Media nog niet ver doorgedrongen, een enkeling twittert.
Bloggen? dat wordt vrijwel niet gedaan.
Linkedin wordt dan weer wel iets meer gedaan.
Tevens ook de mogelijkheid om klanten zelf dingen te laten doen, het bieden van een stuk begeleiding zodat kosten gedrukt kunnen worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Vooral feedback op de teksten, ik heb teksten gemaakt, puur - ongezoet, heeft teksten gemaakt, ik ben daar nu wat tussen in gaan zitten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Omschrijving van je concept:
De komst van een installateur laagdrempelig maken, ik hoor vaak dat mensen slechte ervaringen, niet weten waar ze naar toe kunnen, zich alles wijs laten maken door klusjesmensen, aannemers.
Door middel van een goed leesbare toegankelijke website, en nu ook volop gebruikt te maken van Social Media verwacht ik
meer klanten aan te kunnen trekken.
Ook klanten die zelf heel veel kunnen, maar zich niet wagen aan elektra, wil ik ondersteunen, met een inspectie of begeleiding.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Tijdens mijn start, wist ik al dat ik graag op deze manier wilde werken. Nog niet in detail en ik ben er ook naar toe gegroeid tijdens het bestaan van Ritske Elektrotechniek.
Als ik mijn ondernemingsplan terug lees, heeft dit er altijd wel ingezten.
Het nieuwe logo is ontstaan tijdens een kop koffie en een goed gesprek met Ruben, die vervolgens met een aantal ontwerpen aan kwam.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mensen laten weten dat zelf doen onder begeleiding een mogelijkheid is.
Een betaalbare installateur onder handbereik is, en ook voor kleinere werkjes kunnen ze me inschakelen.
Want ik hoor vaak, "ja, maar jullie zijn zo duur."
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
In de installateurswereld is Social Media nog niet ver doorgedrongen, een enkeling twittert.
Bloggen? dat wordt vrijwel niet gedaan.
Linkedin wordt dan weer wel iets meer gedaan.
Tevens ook de mogelijkheid om klanten zelf dingen te laten doen, het bieden van een stuk begeleiding zodat kosten gedrukt kunnen worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Vooral feedback op de teksten, ik heb teksten gemaakt, puur - ongezoet, heeft teksten gemaakt, ik ben daar nu wat tussen in gaan zitten.
Teksten kan ik snel aan passen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34787-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-huisstijl-logo-en-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag