• 0

Marketingkosten en activiteiten inzichtelijk maken

Beste mensen,

Op welke manier maken jullie marketingkosten en activiteiten inzichtelijk?

Onze organisatie is op een goede manier geautomatiseerd, we gebruiken SAP Business One. Dit pakket werkt goed voor alle afdelingen m.u.v. marketing. Ik zoek software waarmee ik op een goede manier de marketinguitgaven en activiteiten van de organisatie bij kan houden. Ik wil gewoon terug kunnen zien wat we in een bepaalde periode aan marketinguitgaven en activiteiten voor een bepaalde klant hebben gedaan.

Natuurlijk heb ik al onderzoek gedaan naar de mogelijkheden. Wellicht moet ik een CRM pakket naast SAP gaan draaien.

http://www.insidecrm.com/features/top-open-source-solutions-121307/

Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik ben zeer benieuwd naar jullie feedback.

Met vriendelijke groet,

Edwin

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Onze organisatie is op een goede manier geautomatiseerd, we gebruiken SAP Business One.

Hoe groot is jouw onderneming eigenlijk, in aantal medewerkers? Aha, ik zie het al: jij werkt in dienstverband en bent daarnaast actief als zelfstandig adviseur. Desondanks de vraag: is dit een ondernemerskwestie? Oftwel: relevant voor dit forum?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Ik denk dat het inzichtelijk maken van marketingkosten en activiteiten voor iedere ondernemer en marketeer interessant is. Het lijkt mij dus een relevante ondernemerskwestie en relevant voor dit forum.

Inderdaad, ik doe beide.

• 0

Beste Edwin,

In de nieuwste versie van SAP Business One, namelijk 8.82 is er nieuwe functionaliteit: Campaign management.

Hiermee kun je marketingcampagnes bijhouden binnen je SBO applicatie.

Groet, Chris

Intelligent Information Systems

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar