• 0

Kleding produceren in Turkije fabrieken contactpersonen?

Hallo,

 

Wie kan mij helpen om in contact te komen met fabrieken of contactpersonen in Turkije het liefst in de buurt van Istanbul om kleding voornamelijk bovenkleding shirts en sweaters te produceren met bedrukking en swarovski kristallen.

 

Ik heb veel hierover gelezen op het forum maar kwam eigenlijk niet verder dan Alibaba.com. Ik heb liever dat iemand mij verteld waar ik direct terecht kan en wat ook betrouwbaar is natuurlijk! Meschien iemand die al eens kleding heeft laten produceren in Turkije.

 

Bedankt alvast!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Sinds enkele maanden ben ik volop in samenwerking met een fabricant in Turkije wat betreft woman fashion.

 

Vandaag de dag loopt alles verkeerd: data lopen uit, afspraken worden niet gerespecteerd. Alles beloftes blijken maar woorden te zijn.

 

Ik heb heel lang gezocht naar deze fabrikant. Zij doen namelijk de productie van kleine aantallen in samenwerking met de klant. Samen stoffen bepalen, samen modellen kiezen en patronen tekenen etcetera...

 

Kan er iemand mij adviseren over een betrouwbare fabrikant in Turkije die kleine aantallen produceert aub.

 

Groeten

 

Kara

België

Link naar reactie
  • 0

Sinds enkele maanden ben ik volop in samenwerking met een fabricant in Turkije wat betreft woman fashion.

 

Vandaag de dag loopt alles verkeerd: data lopen uit, afspraken worden niet gerespecteerd. Alles beloftes blijken maar woorden te zijn.

 

Ik heb heel lang gezocht naar deze fabrikant. Zij doen namelijk de productie van kleine aantallen in samenwerking met de klant. Samen stoffen bepalen, samen modellen kiezen en patronen tekenen etcetera...

 

Kan er iemand mij adviseren over een betrouwbare fabrikant in Turkije die kleine aantallen produceert aub.

 

Groeten

 

Kara

België

 

Is het je eerste levering van hun of heb je eerder wel leveringen op tijd gehad?

 

Ik heb/had ook wat leveringsvertraging met mijn leverancier in Portugal. De voorraad liep dermate terug dat ik er zelfs heen gevlogen ben. Daar werd mij eindelijk het ''probleem'' verteld.

 

In de maanden okt,nov en dec is het in 90% van de fabrieken te druk. Grote partijen als Zara drukken de orders door die dan binnen een week af moet zijn. Deze partijen kunnen ze niet weigeren waardoor de kleine orders opgeschoven worden. Vaak zonder bericht.

 

Ik kan hier moeilijk over gaan doen maar beter ga ik en jij een planning maken waarin ik zorgdraag voor genoeg voorraad in deze maanden,

 

Droom ook heeeel vaak over een eigen fabricage in NL...:)

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

goede middag,

alleerst ik ben nieuw hier. Ik lees dat een hoop mensen vragen hebben over leveranciers. Net als zij wil ik niet het wiel opnieuw uitviinden.

Ik zoek een goede betrouwbare leverancier in Turkije of Portugall. Ik wil speciale T-shirts laten maken met speciale print, wat zijn de voorwaarden en prijs per staffel zeg vanaf 500 tot duizend per item, uiteraard zijn er specificaties.

bij deze zoek ik een betrouwbaar aanspreekpunt

 

Rex

Link naar reactie
  • 0

Ik ben op dit moment ook bezig met mijn eigen kledinglijn. En ik zoek een goede productie bedrijf in Turkije, China of anders gewoon hier in Nederland.

 

Ik wil in het begin eigen ontwerp tshirts, hoodies, truitjes laten produceren. In het begin niet zo veel. Iets van 50stuks per model per kleur. Ik was al aan het kijken op alibaba.com

 

Heeft nog iemand tips voor mij? Kent iemand een goede productie bedrijf in Nederland.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Mensen,

 

Dit site heb ik nieuw ontdekt, en er zijn een aantal punten wat ik graag wil delen.

İk ben geboren en getogen in Nederland. Sinds een tijdje woon ik ook in Turkije (İzmir).

Land van herkomst (ouders). Hier in İzmir hebben familieleden van mij een Textiel kleding (fabriek).

Zij produceren zelf kleren en leveren t aan grote leveranciers hier in Turkije. Maar toch kwamen we met een

nieuw idee, Kleren produceren en netwerk binden met Nederland, Nu ik er ben aangezien ik Nederlands en Turks kan willen we graag hier een begin aan maken. İk kwam op dit site en t viel me op dat er grote vraag

is naar kleren productie uit Turkije. Mocht er iemand zijn die interesse heeft in dit vacature dan hoor ik t graag!!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Omer Yılmaz.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Het valt mij op dat er best wel veel mensen zijn die een kledinglijn willen introduceren.

 

Het beste is dan om zelf in het betreffende land fabrieken te bezoeken en je goed voor te bereiden. Je kan dan kiezen uit verschillende landen. China is ver weg. Je hebt veel kosten in het begin. ( dure reis ) Het beste is om vlakbij te kijken. Denk maar aan Portugal, Oost europa.

Veel mensen kijken toch naar Turkije. Waarom: goedkoop ( geen dure euro ). Kwaliteit ( ik weet daar alles van. Ik haal al mijn kleding uit Turkije. Geen nep maar originele Turkse merken. )

Ik raad dan ook iedereen aan om niet naar Izmir of een andere stad te gaan. Want, Istanbul is de hoofdstad van textiel.

Ook krijg je geen kwaliteit als je in zee gaat met ateliers die allemaal onder flatgebouwen zitten. Deze ateliers doen niets anders dan B-kwaliteit produceren voor de Russische markt. ( t-shirts, leggings etc. )

Wil je het goed aanpakken dan zou ik de kledinglijnen van bekende Turkse merken bezoeken.

Te denken valt aan : mudo, rodi, sevenhill, etc. Loop eens in een shopping center in Istanbul. Je weet niet wat je ziet.

 

Turken zijn gastvrij en laten graag hun fabriek of werk zien. Maak afspraak met turkse ontwerpers. Zij hebben contacten.

 

PS: ik ben zelf van Turkse afkomst vandaar ..

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum maar wil toch even reageren.

Het is of iedereen alleen maar in het buitenland wil produceren. Grote partijen ok, loonkosten zijn hiervoor in Nederland te hoog.

Kleinere aantallen is te overwegen gezien de vele mogelijke problemen die men kan hebben in het buitenland.

Wij hebben al 27 jaar een eigen productie bedrijf in Nederland. Wij produceren voornamelijk Corporate Fashion en confectie

in het hogere segment van de markt.

Wij hebben al veel klanten terug zien komen vanuit het buitenland vanwege problemen met de levertijden, kwaliteit of fouten in productie.

Sommige hebben het helaas niet overleefd en andere nemen met minder marge genoegen om zich een hoop ellende te besparen.

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn voor de productie van kleinere partijen, samples neem dan gerust even contact op.

Productie hoeft niet altijd in het buitenland om het binnen het kostenplaatje te houden.

 

gr. Frank

frank@wijnenconfectie.nl

Link naar reactie
  • 0

Dag sanne,

 

Ik zelf ben ook bezig geweest met Turkije en wellicht wat tips. Alibaba is op zich een goed startpunt.

 

Ik heb op www.alibaba.com in totaal 110 fabrikanten een mail gestuurd met wat standaard vragen . Vragen zoals :

 

 

[*] Fabrikant of agent

[*] minimale order in aantallen

[*] sample mogelijkheden

[*] mogelijkheden bezoeken fabriek (niet dat ik dat ga doen maar als ze ja zeggen heb ik er meer vertrouwen in)

[*] Foto's van reeds gemaakte stukken

[*] prijzen

 

Hier heb ik 48 reacties op gekregen en vond ik er 12 professioneel genoeg om er een sample op te vragen. Ik heb een kledingstuk opgestuurd naar al deze fabrieken en gevraagd om een sample te maken. Hier hebben er 7 gehoor aangegeven . Ik heb wel de verzendkosten moeten betalen naar Nederland. De samples waren overal gratis.

 

Van deze 7 ben ik er over 2 tevreden. Richt je dus absoluut niet op een klein aantal leveranciers maar ga aan de slag met mailen met meerdere partijen.

 

Houd er rekening mee dat in Turkije je voornamelijk grotere aantallen moet bestellen. Dit is de reden dat ik ben uitgeweken naar Portugal. Topkwaliteit,goede taalbeheersing en kleine oplage mogelijk. Uiteraard betaal je daar wel voor en zal de prijs hoger liggen dan in Turkije.

 

Europages is ook wel een goed startpunt om te zoeken per land.

 

 

Hier nog een interessant link met wat info:

 

http://www.hollandturkeytrade.com/

 

Mocht je vragen hebben hoor ik het graag.

 

Succes!!

 

Danny

 

Hi Danny,

 

Zou ik de adres/ contact informatie van de twee fabrikanten mogen hebben? Zal mij een hoop tijd besparen. Bedankt.gr Anton

Link naar reactie
  • 0

Hallo Sanne1234,

 

Misschien dat ik je verder kan helpen, ik werk in de textiel in Istanbul.

In mijn handtekening vind je mijn gegevens.

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes Saskia.

 

Hi Saskia,

 

Ik ben niet zo bekend met deze site, maar mag ik jou contact informatie. Ik wil import uit Turkije opzetten, misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen! Hoor graag van je.

gr. Anton

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen,

 

Wij zijn opzoek naar een kleding fabrikant in Turkije die mooie en kwalitatief kleding lijn voor vrouwen kan leveren voor vrouwen. De kleding is niet voor de Nederlandse markt, mocht iemand zijn die zijn afzetmarkt zou willen vergroten dan horen we dat ook graag.

 

Zie jullie reactie graag tegemoet.

 

Groeten,

Georgy

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.