Ik heb (denk ik) een betrouwbare firma gevonden die tegen betaling wat gadgets wil versturen naar NL.
De douane NL gesproken en weet hoeveel invoerrechten en BTW ik moet betalen. Nu zit ik nog met 1 onderwerp waar ik echt niks van weet TRANSPORT.
Ik lees termen als FOB (ingepakt - ingeladen je moet vervoer/ evt verzekering nog betalen). Begrijp ik het goed dat de teller voor mij gaat lopen zodra het vliegtuig vertrekt? En hoe kan ik het beste achter halen wat voor kosten daaraan verbonden zijn? Ik wil het tot me huisadres laten bezorgen en moet dus zelf zorgen voor een Nederlandse expediteur? En hoe zit het met een verzekering?
Wil niet voor onverwachte kosten komen te staan. :-)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick110282
Patrick110282
Beste Mensen,
Ik heb (denk ik) een betrouwbare firma gevonden die tegen betaling wat gadgets wil versturen naar NL.
De douane NL gesproken en weet hoeveel invoerrechten en BTW ik moet betalen. Nu zit ik nog met 1 onderwerp waar ik echt niks van weet TRANSPORT.
Ik lees termen als FOB (ingepakt - ingeladen je moet vervoer/ evt verzekering nog betalen). Begrijp ik het goed dat de teller voor mij gaat lopen zodra het vliegtuig vertrekt? En hoe kan ik het beste achter halen wat voor kosten daaraan verbonden zijn? Ik wil het tot me huisadres laten bezorgen en moet dus zelf zorgen voor een Nederlandse expediteur? En hoe zit het met een verzekering?
Wil niet voor onverwachte kosten komen te staan. :-)
Ik weet het, het zijn veel vragen in 1x.
Groet Patrick
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35031-transport-van-gadgets-naar-nederland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag