Ga naar inhoud
Geplaatst:

Hans S

Stukje van tweakers.net:

Veertien personen die binnen een etmaal een bedrijf verzinnen, opzetten en deze vervolgens te koop aanbieden via eBay. Het is 24HourDotcom schijnbaar gelukt met zijn product Dozomo. Afgelopen vrijdag werd om 19:00 begonnen met het project in een kantoor in Berlijn. Programmeurs, ontwerpers en zakenlieden konden zich vantevoren al opgeven om mee te bouwen aan het bedrijf en uiteindelijk te delen in de winst. Sinds gisteravond wordt honderd procent van het bedrijf geveild via eBay en de teller staat inmiddels op ruim 700 dollar.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32888

Featured Replies

Geplaatst:

Hans S

• Auteur

@snowboarden

Ik denk dat het 't beste is om een keer met een aantal mensen samen te gaan zitten. Het forumidee werkte niet echt, maar misschien lukt het "in real life" wel.

Ik kan wel een plaats regelen waar we met een paar mensen kunnen gaan brainstormen, maar dat is wel behoorlijk in het zuiden van Nederland. Misschien kan iedereen die nog geinteresseerd is even opgeven op welke datum en welk tijdstip diegene het 't beste uitkomt? Persoonlijk komt het mij een keer doordeweeks in de avonduren het beste uit. Overdag kan desnoods ook. In het weekend kan ik helaas bijna nooit.

En nu ga ik voetbal kijken. :)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.