24HourDotcom

Aanbevolen berichten

Stukje van tweakers.net:

Veertien personen die binnen een etmaal een bedrijf verzinnen, opzetten en deze vervolgens te koop aanbieden via eBay. Het is 24HourDotcom schijnbaar gelukt met zijn product Dozomo. Afgelopen vrijdag werd om 19:00 begonnen met het project in een kantoor in Berlijn. Programmeurs, ontwerpers en zakenlieden konden zich vantevoren al opgeven om mee te bouwen aan het bedrijf en uiteindelijk te delen in de winst. Sinds gisteravond wordt honderd procent van het bedrijf geveild via eBay en de teller staat inmiddels op ruim 700 dollar.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32888

 

Link naar reactie

Ik neem aan ook aan dat het hele zaakje opgezet is om de fun.

 

Over het kopen van het bedrijfje: naast eventuele publiciteit dat het zou opleveren als je er iets leuks mee doet, staat die link nu wel mooi op een helehoop sites en weblogs wat ongetwijfeld goed zal zijn voor je zoekmachine ranking.

 

Link naar reactie

Ik neem aan ook aan dat het hele zaakje opgezet is om de fun.

 

Over het kopen van het bedrijfje: naast eventuele publiciteit dat het zou opleveren als je er iets leuks mee doet, staat die link nu wel mooi op een helehoop sites en weblogs wat ongetwijfeld goed zal zijn voor je zoekmachine ranking.

 

 

idd,die 800 dollar is niet interessant... de publiciteit wel. Ik vind het wel humor hebben...

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie

Ik neem aan ook aan dat het hele zaakje opgezet is om de fun.

 

Da's ook weer waar. HL heeft wel de talentpool om zoiets op te zetten. Misschien kunnen we een paar virtuele teams een weekend lang aan het werk zetten om met innovatieve internet-initiatieven te komen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

zou het de moeite waard zijn om het bedrijfje te kopen als reclame stunt voor je eigen bedrijf?

 

Bedrijfje? Wat nou bedrijfje! Is er een product? zijn er klanten? is er personeel? Wordt er winst gemaakt? Of wordt er alleen een businessplan te koop aangeboden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik neem aan ook aan dat het hele zaakje opgezet is om de fun.

 

Da's ook weer waar. HL heeft wel de talentpool om zoiets op te zetten. Misschien kunnen we een paar virtuele teams een weekend lang aan het werk zetten om met innovatieve internet-initiatieven te komen.

 

4 teams, van elk 10 members, in een hotel, 24 lang, en wie met het beste idee komt tsja, die heeft gewonnen ;D Ik doe mee!

Link naar reactie

Maar is het serieus niet leuk om zoiets als een soort meeting te organiseren. Je trekt er veel publiciteit mee, handig voor de bedrijven van de deelnemers, je netwerkt nog een een beetje en het is ontzettend leuk. Misschien kunnen we wat organiseren :D ik doe wel mee

Link naar reactie

Ik ben ook wel game, ben altijd wel in voor gekke ideeën ;)

 

p.s.

Het nadeel is dat het waarschijnlijk moeilijk te organiseren is met officieele steun van de organisatie achter HL. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de toekomst van HL en zal er niet veel ruimte zijn voor dit soort leuke acties.

Als PR stunt zouden we het wel met een aantal bedrijfjes kunnen doen, maar de organisatie er van kan ik niet op me nemen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

in een hotel

 

Mag best virtueel zijn, gewoon online. ;D

 

Het is alweer een tijdje geleden, maar wat zou er nodig zijn, aan mogelijkheden om dit uit te voeren. Als ik even nadenk kom ik op:

 

-Videochat

-Aanmaken, samenwerken en beheren van documenten (tekst, spreadsheets, afbeeldingen)

-Shared ToDoLijstje

-Forum

-Brainstorm applicatie

 

Hoe zie jij dit voor je?

Link naar reactie

Dit soort acties vind ik nu GEWELDIG :)

 

En zoals velen hiervoor gaaf om te doen en zeker leerzaam. Alle eenpitters op HL die overwegend via fora contact hebben zouden inderdaad eens periodiek bij elkaar moeten komen en zo'n 24 uurs sessie moeten houden!

 

Ik doe mee!

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie

Je zou het ook voor een deel virtueel kunnen doen, en voor een deel non-virtueel. En zou het idee persé op internetgebied moeten liggen? (hoewel het mij persoonlijk wel een goed idee lijkt om een bepaald gebied af te bakenen) En wanneer zou het plaats moeten vinden, in het weekend, door de weeks, of in de vakantie?

 

4 teams, van elk 10 members, in een hotel, 24 lang, en wie met het beste idee komt tsja, die heeft gewonnen Ik doe mee!

Wil je alleen een idee verzinnen of ook een product maken? Een echt product lanceren is denk ik wat spannender en het is ook makkelijker te beoordelen: het product wat het meeste geld oplevert is de winnaar.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.