ik ben momenteel ver in de onderhandeling over mijn eerste koophuis.
waarschijnlijk zit ik over een maand, een koopcontract te ondertekenen.
nu ben ik in de positie gekomen, om te gaan beginnen met een eigen onderneming.
maar mijn vraag is: als er door de bank wordt gekeken naar de goedkeuring van een hypotheek, kunnen ze dan bezwaar aantekenen op je inschrijving bij de kvk, om je eigen onderneming te starten?
ik blijf hier uiteraard gewoon fulltime bij werken.
heeft iemand hier ervaringen mee?
Corporate Sales Insider
Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adrienne89
adrienne89
Hi allemaal,
ik ben momenteel ver in de onderhandeling over mijn eerste koophuis.
waarschijnlijk zit ik over een maand, een koopcontract te ondertekenen.
nu ben ik in de positie gekomen, om te gaan beginnen met een eigen onderneming.
maar mijn vraag is: als er door de bank wordt gekeken naar de goedkeuring van een hypotheek, kunnen ze dan bezwaar aantekenen op je inschrijving bij de kvk, om je eigen onderneming te starten?
ik blijf hier uiteraard gewoon fulltime bij werken.
heeft iemand hier ervaringen mee?
Corporate Sales Insider
Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35432-hypotheek-aanvragen-en-inschrijven-bij-de-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag