Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Twee keer de helft ;)

 

Serieus: Daar zijn dure specialisten en/of bedrijven voor die voor jou de waarde van een bedrijf kunnen bepalen. Dat is niet zo even te zeggen. Als je veel concrete cijfers hebt zou je ManonGJ eens kunnen vragen.

  • 0

Het is waard wat de gek ervoor geeft;)

 

Een bedrijf kan je niet op een echte waarde schatten omdat het door iedereen anders benaderd wordt. Daarbij kan je uiteraard wel een price range bepalen. Ook hiervoor kan de waarde heel conservatief bekijken of richting de agressieve kant.

Zoekt u een abonnement met cadeau? Bekijk dan eens: www.kadobijabo.nl Parkeren bij Schiphol? Bekijk: www.parkerenvergelijken.nl

  • 0

Waarde kan gewoon bepaald worden. Manon weet daar (heel) veel van (in profiel manon niet naar de webshop kijken maar naar de eerste regel in haar signature) en ook bijvoorbeeld StefanO

 

Prijs is wat anders, en dat is inderdaad wat jij ervoor wil betalen of hebben.

 

Lees eens de columns over waardering (komen in dit topic aan bod) en zoek eens op HL wat er allemaal over waardering is geschreven

 

 

  • 0

Ik zal 'm nog eens pluggen: essentie bedrijfswaardering. Verder lees ik net terug dat het een serie moet worden.... zal er nog eens voor gaan zitten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    7 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.