Nederland - Letland

Aanbevolen berichten

Voor de buitenlanders is het heerlijk als Letland wint en Duitsland verliest, geeft goede entertainment :)

 

LOL, net op de radio... Nederlandse zakenlieden in Tsjechie zouden bij elkaar 4Milj. euro neerleggen als CZ het wint van Duitsland.... KvK ontkent dat dit het geval is...

 

Kijk... hier lach ik me wel dood om....

 

 

maar wat jij zegt vind ik een beetje vreemd... ik zal er nl. echt geen plezier van hebben als NL het verliest en CZ het ook van duitsland verliest... zovan, lekker, nu gaat NL niet door. Deze houding is wat mij betreft de oorzaak van de agressie die keer op keer ontstaat tijdens de wedstrijden. Mensen bekijken sport niet zoals ze het zouden moeten bekijken, sportief! Het is uiteindelijk maar een spel en is ontstaan om mensen plezier te geven... wat mij betreft is dat dan ook de enige goeie entertainment, de wedstrijd zelf... niet het wel of niet gunnen van success aan een ander.

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

mensen plezier te geven... wat mij betreft is dat dan ook de enige goeie entertainment, de wedstrijd zelf... niet het wel of niet gunnen van success aan een ander.

Mee eens ... de bal is rond, maar toch wel errug leuk als de partij waar je voor bent (Nederland in my case) wint.

Bydewee ... zaterdag wordt ook een leuke. Nederland - Zweden ... en nu ga ik er dus vanuit dat zrski met oranje pet en hollandse vlaggetjes op zijn wangen het in de Zweedse kroeg overleefd?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Bydewee ... zaterdag wordt ook een leuke. Nederland - Zweden ... en nu ga ik er dus vanuit dat zrski met oranje pet en hollandse vlaggetjes op zijn wangen het in de Zweedse kroeg overleefd?

 

Laten wij het hopen! Anders is er in ieder geval kans op een militaire Willems-Orde wegens heldhaftigheid op vijandelijk gebied (of zijn EU landen per definitie geen vijandelijk gebied?)..

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

dat zijn ze wel gedurende het EK volgens de Wet tot herziening van de Wet van 30 april 1815 Nr 5 (Staatsblad Nr 33), houdende instelling van de Militaire Willems-Orde, gearresteerd bij besluit van Hare Majesteit de Koningin in dato 30 april 1940, artikel 13.

 

Oh, dan mogen ze http://www.lintjes.nl/militaire_willemsorde/wettekst.html wel aanpassen ... :)

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

Nog geen reactie van Zrski. Mij bekruipt het angstige vermoeden dat hij reeds geneutraliseerd is voor de aftrap :'(

 

Maar het wordt vast een mooie pot met aanvallend spel en veel doelpunten. Want zowel onze verdediging als die van de Zweden is niet optimaal. En dan maar hopen dat Advocaat de aanval erin houdt.

 

Maar wat hebben we gisteren gemazzeld. Heb nog wat kansen van de Duitsers gezien en ze hadden wel pech hoor!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nog geen reactie van Zrski. Mij bekruipt het angstige vermoeden dat hij reeds geneutraliseerd is voor de aftrap :'(

Hij heeft de wedstrijd wel overleefd. Ik heb hem afgelopen zaterdag per sms gemotiveerd

 

Sms 1

K) risceer een paar blauwe ogen, maar blijf "hup holland hup te blijven schreeuwen".

Z) lol ik ben vreselijk aan het schreeuwen :) xxxx

 

Sms 2

K) Hier in de kroeg is het super gezellig ... allemaal boe voor Zweden.

Z) Ik ben wel een tikkie jaloers ;) have fun ik lach me namelijk gek hier

 

Sms 3)

K) Er spelen wel een paar lekker dingen in het Zweden elftal ... mmmm ... zal ik naar jou toekomen?

Z) lol ik zie je over een paar weken weer. veel plezier !

 

Duzzzzzzzzzz ... Zrski leefde nog na de wedstrijd. Daarna is het het dorp/land uitgevlucht en zit nu ergens (geen idee waar) zonder internet,

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Duzzzzzzzzzz ... Zrski leefde nog na de wedstrijd. Daarna is het het dorp/land uitgevlucht en zit nu ergens (geen idee waar) zonder internet,

 

Kan het me voorstellen, zeker omdat we (volgens Bild) ook nog eens onterecht hebben gewonnen aangezien Makaay rood had moeten krijgen. Die Zweden zijn natuurlijk moordlustig!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.