Ik zou graag een aantal UVB lampen bestellen bij het bedrijf kernel medical equipment. Dit is het adres: Kernel Building,Economic Development Zone,Xuzhou,Jiangsu,221004 China.
Kent iemand dit bedrijf en is het betrouwbaar?
Ik heb wel een CE certificaat van hen ontvangen voor dit product, dat in Noorwegen is uitgegeven.
Het gaat om een order van zo'n 1.000 euro, dus ik zou graag weten of het een beetje betrouwbaar is allemaal. Ook andere tips zijn welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jecrvali
jecrvali
Hallo,
Ik zou graag een aantal UVB lampen bestellen bij het bedrijf kernel medical equipment. Dit is het adres: Kernel Building,Economic Development Zone,Xuzhou,Jiangsu,221004 China.
Kent iemand dit bedrijf en is het betrouwbaar?
Ik heb wel een CE certificaat van hen ontvangen voor dit product, dat in Noorwegen is uitgegeven.
Het gaat om een order van zo'n 1.000 euro, dus ik zou graag weten of het een beetje betrouwbaar is allemaal. Ook andere tips zijn welkom.
Vast bedankt voor je reactie.
Groet, Jeannette
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35749-kent-iemand-het-bedrijf-kernel-medical-equipment/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag