Soms roep ik dat wij in de tijd van Darwin leven en dan doel ik op het zakelijk aspect. De evolutietheorie loopt daar parallel aan en ik merk het aan mijn bedrijf waarbij de opzet zo sterk is als de vraag in de markt.
De kern van je kracht vinden en dat op de juiste manier vertalen naar je bedrijf, ik erken dat het een heel proces is maar het levert wel resultaat op.
Zelf begon ik met een bedrijf in reisartikelen, dat werden relatiegeschenken en nog een zijstap gedaan richting de goede doelen. In mindere tijden ging ik bijbuffelen en parallel in loondienst om uiteindelijk het doel te willen bereiken.
Inzicht bracht mij tot het punt dat een verkoop van diensten/producten mij het beste ligt en dan toegespitst op het telefonische vlak richting de zakelijke markt.
Per saldo: Ik heb mijn richting bepaald en nu nog de verdere evolutie om die te verdiepen.
Hoe staat het met jullie? Kun je veranderen, is de wil of de noodzaak er en zijn je bedrijven uiterlijk anders maar is de kern voor jezelf herkenbaar?
Ben benieuwd,
Met ondernemersgroet,
Rick.
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
NewContacts
NewContacts
Soms roep ik dat wij in de tijd van Darwin leven en dan doel ik op het zakelijk aspect. De evolutietheorie loopt daar parallel aan en ik merk het aan mijn bedrijf waarbij de opzet zo sterk is als de vraag in de markt.
De kern van je kracht vinden en dat op de juiste manier vertalen naar je bedrijf, ik erken dat het een heel proces is maar het levert wel resultaat op.
Zelf begon ik met een bedrijf in reisartikelen, dat werden relatiegeschenken en nog een zijstap gedaan richting de goede doelen. In mindere tijden ging ik bijbuffelen en parallel in loondienst om uiteindelijk het doel te willen bereiken.
Inzicht bracht mij tot het punt dat een verkoop van diensten/producten mij het beste ligt en dan toegespitst op het telefonische vlak richting de zakelijke markt.
Per saldo: Ik heb mijn richting bepaald en nu nog de verdere evolutie om die te verdiepen.
Hoe staat het met jullie? Kun je veranderen, is de wil of de noodzaak er en zijn je bedrijven uiterlijk anders maar is de kern voor jezelf herkenbaar?
Ben benieuwd,
Met ondernemersgroet,
Rick.
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag