Ik heb sinds kort een onderneming en moet elk kwartaal omzetbelasting aangeven doormiddel van een formulier. Ik heb deze week het formulier binnengekregen en ik zit een beetje vast bij het invullen van (binnenlandse/buitenlandse) "leveringen en diensten".
Mijn vraag is: Waar vul ik dit op het omzetbelastingformulier in? Als ik het uberhaupt al in moet vullen. Of de omzet uit het binnenland of buitenland komt is natuurlijk wel duidelijk, alleen is het een "dienst" of een "levering", voor zover ik zie is het geen van beide. Kan iemand mij hierbij helpen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RVL
RVL
Hallo,
Ik heb sinds kort een onderneming en moet elk kwartaal omzetbelasting aangeven doormiddel van een formulier. Ik heb deze week het formulier binnengekregen en ik zit een beetje vast bij het invullen van (binnenlandse/buitenlandse) "leveringen en diensten".
Mijn vraag is: Waar vul ik dit op het omzetbelastingformulier in? Als ik het uberhaupt al in moet vullen. Of de omzet uit het binnenland of buitenland komt is natuurlijk wel duidelijk, alleen is het een "dienst" of een "levering", voor zover ik zie is het geen van beide. Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3585-aangifte-omzetbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag