• 0

Trade business between Netherlands and China

Hallo allemaal,

Ik kom uit China. Ik heb geleefd vele jaren in Nederland. Ik wil graag kleine bedrijven starten tussen Nederland en China. bijvoorbeeld, import producten uit China en verkopen in Nederland of Nederlandse producten te exporteren naar China.

Is er iemand weet waar ik kan vinden informatie over het kopen van het Nederlands?

BR

Barry

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

het kopen van het Nederlands?

Het Nederlands is niet te koop, deze taal is freeware. Als je zaken wilt gaan doen in Nederland, zou een cursus Nederlands wel nuttig zijn, denk ik. ;)

Maar ik neem aan dat je Nederlandse producten in China wilt verkopen? Aan welke producten denk je? Of zoek je bedrijven die naar China willen exporteren?

Misschien wordt het duidelijker als je in het Engels reageert.

• 1

Hallo, Barry,

Heb je enig ervaring met import/export, of ben je een echte starter?

Voor een echte starter zou ik bij de Kamer van Koophandel beginnen. De KvK in Breda heeft een China Business Association en een China Yangzhou Business Office geopend in connectie met de CCPIT Yagzhou, en ik zou zelf daar beginnen.

Geef geen aandacht naar mensen die opmerkingen over je geschreven taal hebben, hoor. Ik kom zelf uit de VS en ik denk dat het nooit goed zal komen tussen mij en alle dat "de"en "het" gedoe. :-) Blijf maar koppig doorgaan, het komt allemaal goed.

Met vriendelijke groet,

Jeannine

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

• 0

Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het gaat om een google vertaling. De "fouten" zijn kenmerkend voor google.

Wat iemand kan doen die een bedrijfje wilt beginnen is het aanschaffen van een database. Daar werken de KvK's en aanverwanten maar wat graag aan mee.

Ken diverse personen die hieruit een bestaan hebben kunnen opbouwen.

Verders is er op de vraagstelling van TS niet veel zinnigs te zeggen. Omdat het inhoudelijk aan alles ontbreekt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar