Ik ben op zoek naar jullie kennis en ervaring. Ik zit met de volgende situatie.
Ik wil een webshop starten met een specifiek sportproduct, NFL shirts en toebehoren. Het merk geeft heel duidelijk aan geen nieuwe accounts te verstrekken voor online winkels. Ondanks een duidelijk en goed uitgewerkt plan.
Omdat ik er (bijna heilig) van overtuigd ben dat ik een goed en zeker uitvoerbaar plan heb, neem ik eigenlijk geen genoegen met nee. Ben wat dat betreft volhardend en weet wat ik wil en kan. Helaas werkt het merk nog niet mee.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik het merk toch kan overtuigen om toch voor mij een uitzondering te maken en toch het product te willen leveren aan mij? Moet ik dan zover gaan door een volledig ondernemingsplan op te stellen (heb nu een verkort plan), website bouwen (dus kosten met kans dat je alsnog geen toestemming krijgt) en er toch de nodige tijd, energie en kosten in steken om ze te overtuigen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van de nodige informatie, tips en trics.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robert.Br
Robert.Br
Beste HighLevers,
Ik ben op zoek naar jullie kennis en ervaring. Ik zit met de volgende situatie.
Ik wil een webshop starten met een specifiek sportproduct, NFL shirts en toebehoren. Het merk geeft heel duidelijk aan geen nieuwe accounts te verstrekken voor online winkels. Ondanks een duidelijk en goed uitgewerkt plan.
Omdat ik er (bijna heilig) van overtuigd ben dat ik een goed en zeker uitvoerbaar plan heb, neem ik eigenlijk geen genoegen met nee. Ben wat dat betreft volhardend en weet wat ik wil en kan. Helaas werkt het merk nog niet mee.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik het merk toch kan overtuigen om toch voor mij een uitzondering te maken en toch het product te willen leveren aan mij? Moet ik dan zover gaan door een volledig ondernemingsplan op te stellen (heb nu een verkort plan), website bouwen (dus kosten met kans dat je alsnog geen toestemming krijgt) en er toch de nodige tijd, energie en kosten in steken om ze te overtuigen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van de nodige informatie, tips en trics.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
Rob.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36099-hoe-overtuig-je-een-merk-wel-zaken-te-gaan-doen-met-iemand/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag