• 0

Een sms service (nieuw)

hoi hoi, ik ben helemaal nieuw hier, en heb ook al gezocht maar ik weet eigenlijk niet goed waar ik zoeken moet.

Het gaat zich om dit, ik heb een idee over een sms service wat het lenen met minicredit en ander soort leningen via sms onnodig maakt, of in ieder geval mensen op een andere manier geld kunnen lenen.

 

Ik wil graag weten waar ik dit idee helemaal kan uitleggen, want ik heb me rot gezocht op internet na manieren hoe je snel aan geld kan komen zonder echt een lening af te sluiten, en dat is echt een super idee denk ik..

 

Is een beetje dubbel zinnig, maar ik kan het niet anders beschrijven ..

 

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is,

MvG P.Jongboom

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Thx voor het lezen en de snelle reactie

 

ja ik heb gelezen op VFN nieuws over voorschotje.nl.

Maar dat is ook niet waar ik heen wil, mijn vraag is eigenlijk kan ik ergens mijn idee uitleggen zonder dat er andere gaan kijken na de mogelijkheden ervan..

 

Mvg P.jongboom

 

 

Link naar reactie
  • 0
Ik wil graag weten waar ik dit idee helemaal kan uitleggen, want ik heb me rot gezocht op internet na manieren hoe je snel aan geld kan komen zonder echt een lening af te sluiten, en dat is echt een super idee denk ik..

Ik zou beginnen met het uit te leggen aan de Autoriteit Financiële Markten , want daar zul je vooraf tekst en uitleg moeten geven waarom jouw lening geen lening is, en in dat geval: niet vergunningsplichtig is. Het is raadzaam dit vooraf te doen. Onstaat er tussentijds twijfel, dan legt de AFM je bedrijf stil en kun je al je marketing inspanningen in de prullenbak gooien.

mocht de dienst wel vergunningplichtig zijn, dan kun je dat via de AFM aanvragen.

 

De AFM is overigens geen grote voorstander van korte leningen, het zogenaamde flitskrediet. Naast de door Frans genoemde voorschotje.nl heeft de AFM nog 13 andere aanbieders onderzocht.

 

Bij toeval publiceerde de AFM gisteren haar jaarverslag:

In 2011 verdween een aantal aanbieders van flitskredieten van het toneel. Volgens de AFM een goed voorbeeld van het opruimen van de onderkant van de markt. Dat zei bestuursvoorzitter Ronald Gerritse vanochtend bij de presentatie van het jaarverslag.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.