Onlangs ben ik een zelfstandig ondernemer (eenmanszaak), nu heb ik aardig wat uitgaven gehad voor het bedrijf en nu moet ik voor het eerst de omzetbelasting opgeven.
Nu vraag ik mijzelf af, of ik nu omzetbelasting moet doen met alle uitgaven die ik heb gehad.
Ik heb immers nog geen inkomsten, dus valt er geen belasting af te trekken?
Moet ik dan nu op het omzetformulier, alles op 0 invoeren?
Of is het verstandig om alle uitgaven hierin mee te nemen? of ben ik zelfs verplicht deze uitgaven op te geven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MactrY
MactrY
Onlangs ben ik een zelfstandig ondernemer (eenmanszaak), nu heb ik aardig wat uitgaven gehad voor het bedrijf en nu moet ik voor het eerst de omzetbelasting opgeven.
Nu vraag ik mijzelf af, of ik nu omzetbelasting moet doen met alle uitgaven die ik heb gehad.
Ik heb immers nog geen inkomsten, dus valt er geen belasting af te trekken?
Moet ik dan nu op het omzetformulier, alles op 0 invoeren?
Of is het verstandig om alle uitgaven hierin mee te nemen? of ben ik zelfs verplicht deze uitgaven op te geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36378-omzetbelasting-doen-zonder-inkomen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag