@JD
Duidelijke taal, ik denk dat TS daar heel veel aan heeft.
Wat betreft het bellen, een script kan men nooit doorlopen aangezien men ook niet weet wat voor reactie je gaat krijgen.
Het lijkt mij wel verstandig om een aantal -punten op papier te zetten, zodat je dat als "leidraad" kunt gaan gebruiken.
Ook kun je daardoor van te voren al een afwijzing op de vraag "Bel ik u gelegen?" o.i.d. opvangen.
Zo denk je van tevoren al goed over een aantal zaken na.
Ook heb ik even jullie website bekeken, over de taal- en spellingfouten zou ik zeggen dat het meer "schoonheidsfoutjes" zijn.
Ik vermoed dat je hier snel werkt en wellicht een beetje te gehaast overkomt.
Zorg op de website dat je de make-up doos erbij pakt en hier en daar wat begint te poederen. :)
Elk bedrijf groeit, wijzigt en komt zo zijn schoonheid punten tegen.
Verder vind ik het wel duidelijk ingedeeld en vind ik wat ik zou moeten vinden (als ik naar iets zou moeten zoeken).
Als iedereen alles perfect zou doen, zouden er geen ondernemers zijn.