• 0

Acquisitie

In de komende periode wil ik me op grote bedrijven (consumenten electronica, modefabrikanten etc) gaan richten. Echter vraag ik me af hoe je het beste deze bedrijven kunt benaderen. Hoe kom je zo snel mogelijk bij de juiste persoon en hoe zorg je ervoor dat deze tijd voor je vrij kunt maken.

 

Doe je dit dmv een cold call, of stuur je ze eerst informatie.

Alle tips zijn welkom.

 

Mvg Xavier

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

De commerciele man met wie ik heb mogen samen werken belt altijd uit het niets.

 

Wie wil je spreken? In mijn geval de eind verantwoordelijke voor marketing en communicatie.

 

Je vraagt dus naar wie dit is en noteer deze gegevens en dan vraag je of deze aanwezig is.

 

Belangrijkste met bellen is om te vragen of je gelegen belt want vaak bel je niet gelegen bij dat soort mensen. Als je niet gelegen belt zorg dan dat je weet wanneer wel gelegen is en laat niet terug bellen want dat gebeurt zelden tot nooit.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie
  • 0

Als ik je business goed begrijp lever je specifieke diensten & software rondom visualisatie.. ik zet dat snel bij marketing communicatie en die branche is heel specifiek. Er zijn een aantal grote partijen die de grote bedrijven afdekken. Daarom zou ik aanraden om met die mannen die het netwerk al hebben te gaan praten. Laat hun jouw diensten verkopen, dat werkt het gemakkelijkste.

 

Zelf leveren wij 3D-ge-animeerde agents die ook heel specifiek voor veelal marketing (platste vorm van gebruik) worden neergezet. Daarbij put ik ook louter uit bestaand netwerk.

 

Probeer ik snel referenties (beetje namen) te krijgen, maakt het leven makkelijker!

 

Hoop dat je er iets aan hebt,

Koen

Link naar reactie
  • 0

Opvallen!

 

Fotografeer je eigen hoofd op de mimicmedia-manier en stuur een geheimzinnig cd-rommetje aan je prospect.

Een flyer met groot de tekst:"Niks evenaart aanraken. (klein bijschrift: hoewel onze 360° productpresentatie in de buurt komt...)

Of... Kijken, Kijken, Kopen! (parodie op hoe er over Nederlanders gesproken wordt: "Kijken, kijken, nie kopen".

 

Just a thought....

Volgens mij is het een kwestie van opvallen of afvallen.

 

Link naar reactie
  • 0

Annedien, aan creativiteit heb je geen gebrek merk ik. ;) Ik heb gister echter al besloten om gewoon cold calls te doen omdat ik niet langer kon stil zitten. Echter met aardig wat positieve reacties dus ga maar door op deze manier. Toch heb je zeker goede ideeen. Lijkt me wel wat als follow up, Dan win ik nu eerst alle contactpersoon gegevens en kan ik vervolgens wat follow up sturen. Tnx!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.