hallo,ik denk dat ik dit jaar als zzp er niet de 1225 ureneis haalt,maar stel dat ik uitkomt op 800 uur,wat heeft dit voor een gevolgen voor mijn aftrekposten die ik normaal wel zou hebben bij die 1225 ureneis?
en als vb stel dat ik een wuo hebt van 20.000 euro ,hoe wordt de berekening dan met die 800 uur,de berekening hoeft niet precies te zijn,maar meer als voorbeeld.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
yvopiet
yvopiet
hallo,ik denk dat ik dit jaar als zzp er niet de 1225 ureneis haalt,maar stel dat ik uitkomt op 800 uur,wat heeft dit voor een gevolgen voor mijn aftrekposten die ik normaal wel zou hebben bij die 1225 ureneis?
en als vb stel dat ik een wuo hebt van 20.000 euro ,hoe wordt de berekening dan met die 800 uur,de berekening hoeft niet precies te zijn,maar meer als voorbeeld.
vr gr phg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36853-1225-ureneis-als-ik-het-niet-red-wat-gebeurt-er-met-mijn-aftrekposten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag