Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
StudentStart
StudentStart
Gisteren een zakelijke rekening aangevraagd bij de Postbank. Ik heb toen gekozen om geen gebruik te gaan maken van Girotel Zakelijk, omdat er geen telefoonlijn naar mijn werkplek loopt en ik dacht dat je alleen gebruik kon maken van Girotel Zakelijk als je een telefoonverbinding + telefoonmodem hebt. Aangezien ik kabelinternet heb, dacht ik dat Girotel Zakelijk dus voor mij zinloos zou zijn.
Nu kwam ik vandaag echter deze link tegen waardoor ik kennis maakte met Girotel Online. Dat is een service van de Postbank die te vergelijken is met MijnPostbank.nl, de particuliere versie van Girotel Online. Hiervan kun je ook gebruik maken met een ADSL of kabel-verbinding! (correct me if I'm wrong!)
Wie heeft hier ervaring mee en werkt dit goed, want dan ga ik het natuurlijk gelijk aanvragen. :)
Daarnaast nog een tweede vraag: hoe lang duurt het voordat je aanvraag is verwerkt bij de Postbank en je gebruik kunt gaan maken van je rekening?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag