Ga naar inhoud

Nieuw idee, waarheen nu

Geplaatst:

klipper

Ik ben bezig een nieuw (massa consumenten) product te introduceren. Ik ben voornemens om de productie uit te besteden aan een bekende partij in de markt. Maar nu wil ik graag met een partij om de tafel om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Waar kan ik men vertrouwen, en hebben ze zicht op de markt??

Moet ik nu naar een overheid gelieerde club?? Gaarne ook ervaringen van mensen die zo iets gedaan hebben..

Featured Replies

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Even over het forum surfen. Bij de links kijken m.b.t. innovatie / octrooien / etc.

Ik denk dat het heel veel vragen zal beantwoorden.

Succes

Geplaatst:

Carolien

Het is mij niet helemaal duidelijk met wat voor partij je om de tafel wilt, de producent, of iemand die jou kan adviseren en begeleiden bij het verdere proces, of iemand die het van jou overneemt?

Maar goed, ik moest wel meteen denken aan partijen als Newfactory in Haarlem. Kijk maar eens op hun site, www.newfactory.nl, dat legt het meeste uit.

Verder neem ik aan dat je geheimhoudingsverklaringen en dergelijke gebruikt en dat je je product, wanneer het uniek is, hebt laten registreren/octrooieren. (mocht het gebeuren dat je bij een grote producent om de tafel zit en ze zeggen nee, maar doen ja, dan heb je tenminste nog een poot om op te staan.)

Ben inmiddels natuurlijk wel heeeeeel nieuwsgierig geworden welk product je hebt bedacht, dus wanneer het op de markt te krijgen is, wil ik graag weten wat het is.

succes

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Geplaatst:

FerLooij

Registreren heeft geen zin. Zie daarvoor de discussie bij Intellectuele Eigendom. Wanneer je je product wilt laten octrooieren zou ik ook niet ingaan op de uitnodiging hier uit de doeken te doen wat het product inhoudt. Daarmee doe je je octrooi de das om.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.