• 0

Folders huis aan huis

Voor mijn parkeerplaats wil ik flyers huis aan huis bezorgen. Nu ben ik opzoek naar bedrijven/websites voor Apeldoorn.

 

Weet iemand dit? En heeft er iemand ervaring mee?

 

Heb nu geadverteerd in een dagblad wat een goede response gaf. Verder heb ik twee medewerkers in dienst die flyeren. Zij doen het naar behoren alleen is het bereik te klein. Daarom wil ik het eens via folders proberen. Op deze manier kan ik 10.000 a 20.000 mensen tegelijk bereiken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bij mij worden de folders van veel bedrijven en winkels in 1 keer bezorgd keurig in een plastic hoesje. Ik denk dat dat ook de goedkoopste methode is, omdat het hele pakket in 1 keer kan worden bezorgd en de adverteerders de kosten dus kunnen delen. In zo'n pakket zitten soms wel 50 folders. Ik neem aan dat elke stad/dorp wel zoiets heeft, toch?

 

Verder heb ik gezien dat sommige folders (zoals gamma en C1000) door de postbode worden bezorgd. Apart dat de tnt dat tegenwoordig ook doet, maar blijkbaar zitten ze om inkomstenbronnen vergeleken.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Bij mij worden de folders van veel bedrijven en winkels in 1 keer bezorgd keurig in een plastic hoesje. Ik denk dat dat ook de goedkoopste methode is, omdat het hele pakket in 1 keer kan worden bezorgd en de adverteerders de kosten dus kunnen delen. In zo'n pakket zitten soms wel 50 folders. Ik neem aan dat elke stad/dorp wel zoiets heeft, toch?

 

Verder heb ik gezien dat sommige folders (zoals gamma en C1000) door de postbode worden bezorgd. Apart dat de tnt dat tegenwoordig ook doet, maar blijkbaar zitten ze om inkomstenbronnen vergeleken.

 

Het eerste lijkt mij het beste. Een dag parkeren is nu 6.5 euro en als mensen de flyer inleveren is het 3 euro per dag. Dat moet genoeg mensen trekken. Via de advertentie heb ik aardig wat klanten gehad.

 

Nu wil ik het proberen via flyers alleen welke bedrijven bieden dit aan? Heb er een aantal gevonden internet. Wil het een maand proberen en dan wekelijks 5000 huishouden. Moet alleen eerst een offerte krijgen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Zoek alleen Apeldoorn :) Maar zal is goed gaan zoeken.

 

Zo, ik ben weer lekker wakker vandaag of niet? >;(

Zal je leren om te posten terwijl koffie al uitgewerkt is... :P

 

ontopic:

er zijn verschillende landelijke verspreidbureau's daar kan je aangeven in welk gebied jij wil dat de flyers bij de reclame meuk zitten.

 

Folders voor de winkels van mijn broer gaat via netwerk vsp (tegenwoordig onderdeel van PostNL)

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 322 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.