Stel, ik bezit de rechten van een merk en het .nl domeinnaam is sinds kort geregisseerd door een bedrijf. Ik heb deze bedrijf een brief gestuurd en verzocht om het domeinnaam zsm over te dragen aan mij, maar dat hebben ze niet gedaan.
Wat ze hebben gedaan is het domeinnaam verkopen aan een particulier in het Midden-Oosten. Maar ze zijn nog steeds wel de administratieve en technische contactpersoon.
Kan ik hun aanklachten voor de verkoop?
Kan ik het bedrijf in het Midden-Oosten aanklachten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jan25
Jan25
Stel, ik bezit de rechten van een merk en het .nl domeinnaam is sinds kort geregisseerd door een bedrijf. Ik heb deze bedrijf een brief gestuurd en verzocht om het domeinnaam zsm over te dragen aan mij, maar dat hebben ze niet gedaan.
Wat ze hebben gedaan is het domeinnaam verkopen aan een particulier in het Midden-Oosten. Maar ze zijn nog steeds wel de administratieve en technische contactpersoon.
Kan ik hun aanklachten voor de verkoop?
Kan ik het bedrijf in het Midden-Oosten aanklachten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37202-domeinnaamhouder-een-buitenlandse-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag