Onlangs zijn wij naast onze huidige bedrijfs activiteiten een nieuwe Spirituele Webwinkel gestart. Op dit moment draaien we al een tijdje en krijgen redelijk wat positieve reacties over onze service en website.Wij verkopen online spirituele artikelen in combinatie met decoratieve (fantasy) beeldjes.
Onze webshop is nog verre van perfect dus wij zijn altijd op zoek op dit te verbeteren. Daarom ben ik ook zoek naar meningen over de opbouw van de webshop. Alle feedback wordt natuurlijk heel erg gewaardeerd!
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Voor de webwinkel hebben wij volgende gedaan:
[*] Technische implementatie van de grond af, iedere onderdeel van de website heb ik zelf geprogrammeerd.
[*] Unieke productbeschrijvingen en zelf gemaakte foto's
[*] SEO optimalisatie en marketing
[*] Fufillment van de orders, klantenservice
[*] Ontwerp (layout) van de website
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Graag zouden wij feedback willen over hoe wij onze webwinkel zouden kunnen verbeteren. Zijn er zaken onduidelijk, is de klantenservice duidelijk enz. Alle andere tips zijn ook welkom.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Op dit moment zijn er nog weining online winkels die spirituele artikelen verkopen waarvan de website een professionele uitstraling heeft, waar de levertijd snel is (en de service goed) en waar optimalisatie bij de zoekmachines perfect is gedaan (dus waarbij klanten optimaal via internet bereikt worden). De combinatie van fantasy beelden en spirituele artikelen past naar mening ook goed en is vrij uniek.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback over de website en marketing zijn welkom!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fairia
Fairia
Omschrijving van je concept:
Onlangs zijn wij naast onze huidige bedrijfs activiteiten een nieuwe Spirituele Webwinkel gestart. Op dit moment draaien we al een tijdje en krijgen redelijk wat positieve reacties over onze service en website.Wij verkopen online spirituele artikelen in combinatie met decoratieve (fantasy) beeldjes.
Onze webshop is nog verre van perfect dus wij zijn altijd op zoek op dit te verbeteren. Daarom ben ik ook zoek naar meningen over de opbouw van de webshop. Alle feedback wordt natuurlijk heel erg gewaardeerd!
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Voor de webwinkel hebben wij volgende gedaan:
[*] Technische implementatie van de grond af, iedere onderdeel van de website heb ik zelf geprogrammeerd.
[*] Unieke productbeschrijvingen en zelf gemaakte foto's
[*] SEO optimalisatie en marketing
[*] Fufillment van de orders, klantenservice
[*] Ontwerp (layout) van de website
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Graag zouden wij feedback willen over hoe wij onze webwinkel zouden kunnen verbeteren. Zijn er zaken onduidelijk, is de klantenservice duidelijk enz. Alle andere tips zijn ook welkom.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Op dit moment zijn er nog weining online winkels die spirituele artikelen verkopen waarvan de website een professionele uitstraling heeft, waar de levertijd snel is (en de service goed) en waar optimalisatie bij de zoekmachines perfect is gedaan (dus waarbij klanten optimaal via internet bereikt worden). De combinatie van fantasy beelden en spirituele artikelen past naar mening ook goed en is vrij uniek.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback over de website en marketing zijn welkom!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37389-tips-voor-mijn-nieuwe-spirituele-webwinkel-wwwspirituelewinkelfairianl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag