• 0

Wat vinden jullie van Easytaaltraining

Omschrijving van je concept:

Easytaaltraining is een concept waarmee de klant via internet een voordelige taaltraining Engels kan inkopen. De klant bepaalt zelf hoeveel service hij wenst en welke prijs hij voor de training betaalt. Dit gebeurd allemaal met een online offertegenerator. Met deze nieuwe manier van taaltrainingen aanbieden wil Easytaaltraining inspelen op de krimpende opleidingsbudgetten.

 

Link naar de website: www.easytaaltraining.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website is ontworpen en technisch in orde gemaakt. Nu proberen wij bezoekers op onze website te krijgen en uiteraard te laten converteren naar klanten.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We willen een concept op de markt brengen die goedkope taaltrainingen voor bedrijven mogelijk maakt. De klant kiest welke serviceopties ze afnemen. Maar de prijs kan ook lager doordat er geen accountmanager is die je te woord staat en je een offerte toestuurt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Taaltrainingen worden veelal verkocht op de traditionele manier. Je maakt je wensen kenbaar bij een opleidingsinstituut, waarbij er een complete training wordt aangeboden door een accountmanager. De kans is groot dat je ook voor onderdelen betaald waar je geen interesse in hebt. Bij Easytaaltraining bepaal je via de website de prijs voor de training. Je weet dus meteen waar je aan toe bent.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Allereerst wil ik graag weten of jullie via dit concept een taaltraining durven/zouden inkopen of willen jullie daarvoor altijd menselijk contact met een accountmanager.

 

Is de werkwijze van de offertegenerator duidelijk?

 

En wat is jullie algemene oordeel over de website?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zal maar eens beginnen, met de hoop dat je ook naar mijn topic kijkt ;)

 

De offertegenerator:

 

Duidelijke extra informatie over programma mogelijkheden. Linkje wellicht niet helemaal duidelijk, wat moet ik onder tip verstaan? Kan daar niet beter 'meer informatie' oid staan?

 

Planning: moet het iedere week op één dagdeel zijn? Kan het niet deze week maandagochtend en volgende week dinsdag middag? Erg gebonden aan één ritme zit je nu. Ook met de maximale aanpassingen van 2. Kan dit niet wat flexibeler?

 

Kies voor één van deze programma’s en je betaalt niets extra voor voorbereiding of ontwikkeling.

Wat moet ik hier onder verstaan? Wat betaal ik anders voor de voorbereiding en ontwikkeling?

 

Stellen de certificaten nog iets voor, of is het zoiets dat je krijg bij een pretpark? ;)

Voorbeeld certificaat is een must vind ik!

 

Verder wordt er duidelijke taal gesproken in de offerte generator.

 

Tevens wil ik weten of ik een kwaliteitstraining kan verwachten.

Ik lees klein onderaan: Easytaaltraining is een onderdeel van de NIOW-groep. NIOW heeft ruim 40 jaar ervaring met zakelijke taaltrainingen. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren wij keer op keer uitzonderlijk hoge resultaten, van 97 tot 100% klanttevredenheid. Daar kun je op vertrouwen!

Zou je dit wellicht niet wat duidelijker willen/kunnen vermelden op de homepage? 'Al ruim 40 jaar ervaring met zakelijke taaltrainingen!' Zal ervoor zorgen dat ik minder snel afhaak.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind met name het verhaal over je trainers te vaag. Ze zijn gekwalificeerd, ervaren, enthousiast, hebben inlevingsvermogen, werken hard en dagen je uit. Dan weet ik dus eigenlijk nog steeds niets ... :(

 

Verder vind ik het niet handig dat ik moet nadenken over een service optie zonder te weten wat die kost. Na een paar keer klikken (en schrikken als de prijs vervolgens rechts verschijnt) bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik deel het onbehagen van John. Als organisatie ben je nu een abstractie. Geen info over de trainers, geen info over het bedrijf achter dit initiatief. Je claim op de autoriteit van de NIOW komt ook niet echt uit de verf. Ik heb nog niet zoveel vertrouwen in je, sorry.

 

Het wordt ook niet beter als ik me ga oriënteren op de cursussen zelf. Als ik een taalcursus wil volgen, dan wil ik weten:

- wat ik kan / ga leren;

- wie de cursus geeft;

- hoe de cursus in zijn werk gaat;

- wat ik kan na de cursus;

- wat de ervaringen van andere cursisten zijn - en dan heb ik het niet over de post-it van Jacqueline;

- de prijs;

- etc.

 

Sommige vragen worden snel beantwoord, voor een aantal antwoorden moet ik teveel zoeken en sommige vragen blijven onbeantwoord. Ik denk dat je deze site meer moet benaderen vanuit het perspectief van de cursist wil je er echt succes mee behalen.

 

Dan nog wat andere punten:

- Zet je tagline onder je logo, ze vormen een eenheid.

- De openingszin "Maak je eigen offerte" is nu zonder context. Ik zou er iets van maken als "Cursus Engels op maat en volgens budget. Stel nu je eigen cursus samen."

- Ik vind het vervelend dat de cursusinformatie, die van de individuele cursussen, niet te benaderen is via de navigatie.

- De offerte genenerator werkt wel goed, ik vraag me alleen af of ik er het woord offerte voor zou gebruiken. Het klinkt zo koel zakelijk nu. Ik zou eerder gaan voor iets als "Stel je cursus samen".

- De social media buttons zijn nog 'leeg', de links ontbreken.

 

Dan het antwoord op de ultieme vraag: zou ik nu een cursus bij je bestellen? Nee, ik denk het niet. Daarvoor blijven er teveel vragen onbeantwoord, weet je me niet te overtuigen van je kwaliteit.

 

Succes gewenst!

 

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Ik zal maar eens beginnen, met de hoop dat je ook naar mijn topic kijkt ;)

De offertegenerator:

...

Stellen de certificaten nog iets voor, of is het zoiets dat je krijg bij een pretpark? ;)

Voorbeeld certificaat is een must vind ik!

 

Verder wordt er duidelijke taal gesproken in de offerte generator.

 

Zou je dit wellicht niet wat duidelijker willen/kunnen vermelden op de homepage? 'Al ruim 40 jaar ervaring met zakelijke taaltrainingen!' Zal ervoor zorgen dat ik minder snel afhaak.

Bedankt voor je reactie. Uiteraard ga ik naar je topic kijken! Het ontbreekt aan duidelijkheid. Het is fijn dat een buitenstaander je daarop wijst. Het blijft als ervaringsdeskundige moeilijk om te begrijpen of het voor prospects allemaal duidelijk is. Werk aan de winkel dus. Ik ga hard aan de slag met de opmerkingen.

 

 

Verder vind ik het niet handig dat ik moet nadenken over een service optie zonder te weten wat die kost. Na een paar keer klikken (en schrikken als de prijs vervolgens rechts verschijnt) bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel.

Dank voor je reactie. Prijzen bij de verschillende onderdelen is inderdaad veel duidelijker. Ook aan een duidelijke uitstraling van de nieuwe organisatie zal ik gaan werken.

 

 

Ik deel het onbehagen van John. Als organisatie ben je nu een abstractie.

...

Sommige vragen worden snel beantwoord, voor een aantal antwoorden moet ik teveel zoeken en sommige vragen blijven onbeantwoord. Ik denk dat je deze site meer moet benaderen vanuit het perspectief van de cursist wil je er echt succes mee behalen.

...

Dan nog wat andere punten:

- Zet je tagline onder je logo, ze vormen een eenheid.

- De openingszin "Maak je eigen offerte" is nu zonder context. Ik zou er iets van maken als "Cursus Engels op maat en volgens budget. Stel nu je eigen cursus samen."

- Ik vind het vervelend dat de cursusinformatie, die van de individuele cursussen, niet te benaderen is via de navigatie.

- De offerte genenerator werkt wel goed, ik vraag me alleen af of ik er het woord offerte voor zou gebruiken. Het klinkt zo koel zakelijk nu. Ik zou eerder gaan voor iets als "Stel je cursus samen".

- De social media buttons zijn nog 'leeg', de links ontbreken.

iOptimize

Bedankt voor deze nuttige tips. Je hebt hier zeker een punt! De abstractie is volgens mij het grootste probleem. Ik ga hiermee aan het werk!!!

 

 

Volgens mij is dit helemaal geen ondernemersvraag. NIOW is een instituut.

Een ondernemer (ook: zakenman, zakenvrouw of entrepreneur) is een persoon die iets onderneemt, en daarmee een of andere maatschappelijke bijdrage levert.
Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik chrome en me AVG gaf meteen een security melding aan, zou je het willen checken , misshien een script of iets anders.

Bedankt voor je melding. Uiteraard meteen doorgestuurd aan onze hostingpartij. Het schijnt dat AVG aan veel servers die Plesk gebruiken een label onveilig hangt. Er wordt nu gewerkt aan een oplossing en hopelijk verdwijnt per vandaag de melding. Voor de rest is het gelukkig een onschuldig iets.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.