Pakketten uit Duitsland naar Nederlandse postbus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik begin me tamelijk zorgen te maken. Ik verwacht een aantal zakelijke zendingen vanuit Duitsland. Buspakjes en pakketjes, die ik heb laten sturen naar mijn postbus (gehuurd bij PostNL). Echter zit ik nu al 2 weken op deze pakketjes te wachten. Als het nu om 1 zending ging, zou je denken dat ie wellicht is zoek geraakt. Maar het gaat hier om ongeveer 6 pakjes die allen nu al 2 weken onderweg zijn. Alle 6 zijn afkomstig van een andere verzender, die allen ook particulier zijn.

Ik heb PostNL al geprobeerd voor informatie maar zij kunnen me hier geen antwoord op geven omdat zij niet gaan over post die via Deutsche Post of DHL of anderzijds Nederland binnen komt.

 

Heeft iemand enige ervaring met buitenlandse stukken naar een postbus? Hoort dit zo lang te duren of moet ik me al gaan zorgen maken?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Link naar reactie

De meeste buitenlandse postbedrijven en/of koeriers kunnen niet afleveren bij een postbus. Alleen PostNL en haar partners/dochters kunnen daar afleveren. Als het pakketje NL binnen komt dan moet het dus overgedragen worden aan PostNL om het afgeleverd te kunnen krijgen. Werkt het buitelandse postbedrijf toevallig samen met een andere vervoerder in NL of als ze zelf bezorgen in NL, dan zal de zending niet bezorgd kunnen worden en gaat hij retour afzender.

 

Best dus nooit buitenlandse zendingen laten versturen naar een postbus, maar altijd naar je kantoor/magazijn/huis.

Link naar reactie

De ervaring van Wouter heb ik nu ook een aantal keren meegemaakt. Soms kan je van de vervoerder track-and-tracegegevens krijgen. Dan weet je of de pakketjes zich in een Nederlands depot bevinden. Als je daar vervolgens contact mee opneemt, dan kunnen ze het adres aanpassen en alsnog bezorgen.

www.kubus.nl (administratie en belastingen)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.