Onze kleinzoon heeft een persoonsgebonden budget en ik reis daar 2 à 3 keer per week naar toe (50km heen en 50km terug) om te helpen en op te passen om zo onze dochter wat te ontlasten wat ze hard nodig heeft.
Nu is de vraag moet ik hierover belasting betalen of is een gedeelte belastingvrij en zo ja tot welk bedrag is dat per jaar?
Ik ben gehuwd en heb alleen aow en mijn man heeft aow en een pensioen.
Als het belast is bij wie is het dan het voordeligste?
Het persoonsgebonden budget wordt aan onze dochter betaald en zij moet kunnen aantonen dat ze dat werkelijk gebruikt voor onze kleinzoon. Dus met andere woorden: het moet zwart op wit.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sipke
sipke
Onze kleinzoon heeft een persoonsgebonden budget en ik reis daar 2 à 3 keer per week naar toe (50km heen en 50km terug) om te helpen en op te passen om zo onze dochter wat te ontlasten wat ze hard nodig heeft.
Nu is de vraag moet ik hierover belasting betalen of is een gedeelte belastingvrij en zo ja tot welk bedrag is dat per jaar?
Ik ben gehuwd en heb alleen aow en mijn man heeft aow en een pensioen.
Als het belast is bij wie is het dan het voordeligste?
Het persoonsgebonden budget wordt aan onze dochter betaald en zij moet kunnen aantonen dat ze dat werkelijk gebruikt voor onze kleinzoon. Dus met andere woorden: het moet zwart op wit.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag