"Opdrachtgevers hebben gezien hoe het er in de reclamewereld aan toe gaat. Mensen mogen dan voor zestig procent uit water bestaan, menig reclameman bestaat voor zestig procent uit glijmiddel. Het is snel geld verdienen, niet zelden met gebakken lucht. Dat sfeertje, van: the only way is up, dat hebben adverteerders nu wel door. Bovendien heeft de sector vaak het onderste uit de kan getrokken en dat maakt niet geliefd. Nu de macht bij de adverteerders ligt, wordt de branche, tsja, hoe zeg je dat: teruggepakt."
Carl Rohde, cultuursoioloog en trendwatcher, over de reclamebranche die in moeilijk economisch vaarwater zit (in de zaterdagse zomerbijlage van de Volkskrant "Intermezzo", 31-7 jl.).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henk de Greef
Henk de Greef
Bron : nieuwsbrief van De Zaak
Henk de Greef
over, hoe kan het ook anders kan, ondernemerschap en innovatie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3770-quote-van-de-week/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag