• 0

Digitaal archief

Goedemiddag,

Ik ben van plan om de volgende documenten in te scannen en automatisch te archiveren:

 

- Getekende pakbonnen van klanten

- Interne documenten zoals orderverzamellijsten, tellijsten, etc.

- Inkoopfacturen

- Alle overige administratieve documenten

 

Ik wil hiermee een tijdsbesparing bereiken, doordat:

- documenten sneller door meerdere personen opvraagbaar zijn

- Mappen (zoals bankboek, kasboek etc) niet meer handmatig bijgewerkt hoeven te worden

 

Bedoeling is dat éénmaal de documenten digitaal gearchiveerd zijn, zij vernietigd worden.

 

 

Ik heb me al verdiept in de werking ervan. Mijn vraag is of mijn werkwijze wettelijk/juridisch is toegestaan . Ook hoor ik graag tips en opmerkingen van ondernemers die al over zijn gegaan op een digitaal archief.

 

 

alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.