• 0

Beste forumleden,

Sinds drie weken heb ik een webshop : http://www.schilderijgalerij.nl . Ik krijg bezoekers, zowel organisch als direct en ook via verwijzingsverkeer ( via Admarkt ). Ik heb echter nog geen verkopen gezien. Ik hoor graag uw 'tips and tricks' en adviezen of gedachten hoe het komt dat er (nog) geen bestellingen zijn. Nu weet ik dat het kopen van een schilderij iets subjectiefs is en een ander beslissingsverloop heeft dan bijvoorbeeld het kopen van een koffer oid. Nogmaals, ik zie uit naar uw bemerkingen. Bedankt. Yakoov.

http://www.schilderijgalerij.nl

Aanbevolen berichten

• 0
Verdubbel je prijzen. Geef 50% aan affiliates.

Interessante suggestie. Zou kunnen helpen indien affiliates een beter/groter publiek kunnen trekken. Prijzen verdubbelen is echter niet nodig. Waarschijnlijk is een tientje per schilderij al goed genoeg. Je moet wel uitkijken dat je daarmee niet je eigen concurrenten creeert want waarom zou zo'n affiliate zich tot jouw producten beperken?

In dit geval zou ik toch liever eerst de andere mogelijkheden aftasten en zorgen dat deze site boven die van de huidige concurrentie komt...

• 0

Je moet wel uitkijken dat je daarmee niet je eigen concurrenten creeert want waarom zou zo'n affiliate zich tot jouw producten beperken?

Er zijn niet zo veel websites die 50% commissie over de verkopen (kunnen, willen) geven.

Zolang je geen directe concurrenten hebt in de vorm van andere webshops die dezelfde schilderijen voor een veel lagere prijs verkopen, kan het geen kwaad om dit uit te voeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar