• 0

Webdesign bedrijf komt afspraak niet na, wel aanbetaling gedaan

Beste,

 

De situatie is als volgt:

 

Ik heb een opdracht geplaatst bij een webdesignbureau en daarmee afgesproken een aanbetaling te doen. We hebben van te voren afgesproken wat de opdracht inhoud en hier is akkoord mee gegaan.

 

Nu heeft de opdrachtnemer wel iets aangeleverd maar voldoet totaal niet aan de vooraf gemaakte afspraken. Hij reageert enorm traag en maakt telkens beloftes dat hij er iets aan gaat doen maar vervolgens gebeurd er niets.

 

Ik heb nu aangegeven mijn aanbetaling terug te willen maar heb hier tot op heden nog geen reactie van vernomen (2 dagen geleden de mail verstuurd).

 

Wat kan ik doen?

 

Alvast bedankt.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Communicatie, communicatie, communicatie.

 

Bel op. Geen mails meer. Leg uit waar je mee zit, dat je graag een oplossing op korte termijn wilt en dat je hoopt dat hij daar aan mee werkt.

 

Wellicht kan hij eea toch nog op korte termijn opleveren?

 

Nog niet gaan dreigen met geld terug, rechtszaken, etc. Gewoon uitleggen hoe jij eea ervaart en hoe jij de toekomst ziet. Dat jullie afspraken hebben gemaakt en of er nog uitzicht is om die na te komen.

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

OK. :)

 

Dan is het tijd voor het serieuzere werk. Je zult hem volgens mij echter nog wel de mogelijkheid moeten geven om op te leveren. Je kunt niet halverwege zeggen stop maar. (Ondanks hetgeen wellicht al besproken is)

 

Stuur hem een brief met een finale (redelijke) termijn. Levert hij daarna niet op wat is besproken, dan ontbind je de overeenkomst en stel je hem in gebreke.

 

Probleem is wel: als je A zegt moet je ook B zeggen. Een gang naar de rechter om je geld terug te krijgen is dan wel een stap die je zult moeten zetten.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.