Ik heb een opdracht geplaatst bij een webdesignbureau en daarmee afgesproken een aanbetaling te doen. We hebben van te voren afgesproken wat de opdracht inhoud en hier is akkoord mee gegaan.
Nu heeft de opdrachtnemer wel iets aangeleverd maar voldoet totaal niet aan de vooraf gemaakte afspraken. Hij reageert enorm traag en maakt telkens beloftes dat hij er iets aan gaat doen maar vervolgens gebeurd er niets.
Ik heb nu aangegeven mijn aanbetaling terug te willen maar heb hier tot op heden nog geen reactie van vernomen (2 dagen geleden de mail verstuurd).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dannyverhoeven
dannyverhoeven
Beste,
De situatie is als volgt:
Ik heb een opdracht geplaatst bij een webdesignbureau en daarmee afgesproken een aanbetaling te doen. We hebben van te voren afgesproken wat de opdracht inhoud en hier is akkoord mee gegaan.
Nu heeft de opdrachtnemer wel iets aangeleverd maar voldoet totaal niet aan de vooraf gemaakte afspraken. Hij reageert enorm traag en maakt telkens beloftes dat hij er iets aan gaat doen maar vervolgens gebeurd er niets.
Ik heb nu aangegeven mijn aanbetaling terug te willen maar heb hier tot op heden nog geen reactie van vernomen (2 dagen geleden de mail verstuurd).
Wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37985-webdesign-bedrijf-komt-afspraak-niet-na-wel-aanbetaling-gedaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag