Als beginnend ondernemer hoop ik een goede plek gevonden te hebben, waar ruime know-how aanwezig is om zelfs mijn vragen beantwoord te krijgen. ;-)
Waar ik mee zit is het volgende:
Wordt een film, geproduceerd in NL, maar wereldwijd verspreid via internet, gezien als export product ?
Wat als de film door mij geupload wordt naar een server in DE, en vervolgens door een andere filmmaatschappij in bv USA weer gedownload wordt en daar verder gedistribueerd. (internationaal transport?)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AstrAir
AstrAir
Hallo allemaal,
Als beginnend ondernemer hoop ik een goede plek gevonden te hebben, waar ruime know-how aanwezig is om zelfs mijn vragen beantwoord te krijgen. ;-)
Waar ik mee zit is het volgende:
Wordt een film, geproduceerd in NL, maar wereldwijd verspreid via internet, gezien als export product ?
Wat als de film door mij geupload wordt naar een server in DE, en vervolgens door een andere filmmaatschappij in bv USA weer gedownload wordt en daar verder gedistribueerd. (internationaal transport?)
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38081-exporteren-van-films-van-filmproductie-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag