Na een aantal keren al een heleboel nuttige tips te hebben gehad van jullie zou ik graag ook nog eens een ander licht schijnen op het nieuwe design dat ik wil ontwerpen op mijn website.
Nou heb ik van (bijna) iedereen al vernomen dat het 2e design een stuk beter is dan het eerste en hier ben ik me ook van bewust. Aangezien ik nu nog aanpassingen kan maken zijn alle meningen met betrekking tot design / kleuren / indeling etc. helemaal welkom.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Zoals je ziet is het design hevig aangepast. De bedoeling is om de volgende aanpassingen nog te maken.
- USP's die nu nog in de header staan zullen onder de cycle komen te staan (+ ons telefoonnummer).
- De plaatjes in de cycle zullen nog aangepast worden.
- De werkelijke producten zullen uiteraard nog op de site geplaatst worden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het nieuwe design moet aan de ene kant een boost geven aan de conversie maar ook gewoon gebruiksvriendelijker en het makkelijker maken voor mijn klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Qua design is vooral gekozen voor een frissere uitstraling aangezien dit een van de meest genoemde punten was onder onze doelgroep en op higherlevel.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop op tips met betrekking tot design, gebruiksgemak, kleurgebruik en alle andere tips die iets te maken hebben met het nieuwe design wat moet komen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basketballwear
Basketballwear
Omschrijving van je concept:
Heren/Dames,
Na een aantal keren al een heleboel nuttige tips te hebben gehad van jullie zou ik graag ook nog eens een ander licht schijnen op het nieuwe design dat ik wil ontwerpen op mijn website.
Het oude design: www.basketballwear.nl
Het nieuwe design: http://seoshop-design.webshopapp.com/
Nou heb ik van (bijna) iedereen al vernomen dat het 2e design een stuk beter is dan het eerste en hier ben ik me ook van bewust. Aangezien ik nu nog aanpassingen kan maken zijn alle meningen met betrekking tot design / kleuren / indeling etc. helemaal welkom.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Zoals je ziet is het design hevig aangepast. De bedoeling is om de volgende aanpassingen nog te maken.
- USP's die nu nog in de header staan zullen onder de cycle komen te staan (+ ons telefoonnummer).
- De plaatjes in de cycle zullen nog aangepast worden.
- De werkelijke producten zullen uiteraard nog op de site geplaatst worden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het nieuwe design moet aan de ene kant een boost geven aan de conversie maar ook gewoon gebruiksvriendelijker en het makkelijker maken voor mijn klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Qua design is vooral gekozen voor een frissere uitstraling aangezien dit een van de meest genoemde punten was onder onze doelgroep en op higherlevel.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop op tips met betrekking tot design, gebruiksgemak, kleurgebruik en alle andere tips die iets te maken hebben met het nieuwe design wat moet komen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38170-wat-vinden-jullie-van-mijn-opzet-van-het-nieuwe-design-wat-kan-er-beter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag