Wij hebben zojuist voor het eerst Algemene Voorwaarden laten opstellen door een jurist. Deze hebben wij bij de KvK gedeponeerd.
Wij zijn een groothandel en 95% van onze klanten bestellen bij ons wekelijks. Hierdoor zien wij en de klanten het niet zitten om bij elke bestelling de algemene voorwaarden mee te sturen.
Is het voldoende als ik al mijn bestaande klanten een e-mail of brief stuur met daarin onze nieuwe Algemene Voorwaarden?
Wat voor bewijs heb ik dat deze klanten ze wel ontvangen hebben, mocht er later een conflict komen?
En kan ik op de pakbon/factuur vermelden over dat ze gedeponeerd zijn?
Ze staan ook kenbaar op onze website. Alvast bedankt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pedgey88
Pedgey88
Goedendag,
Wij hebben zojuist voor het eerst Algemene Voorwaarden laten opstellen door een jurist. Deze hebben wij bij de KvK gedeponeerd.
Wij zijn een groothandel en 95% van onze klanten bestellen bij ons wekelijks. Hierdoor zien wij en de klanten het niet zitten om bij elke bestelling de algemene voorwaarden mee te sturen.
Is het voldoende als ik al mijn bestaande klanten een e-mail of brief stuur met daarin onze nieuwe Algemene Voorwaarden?
Wat voor bewijs heb ik dat deze klanten ze wel ontvangen hebben, mocht er later een conflict komen?
En kan ik op de pakbon/factuur vermelden over dat ze gedeponeerd zijn?
Ze staan ook kenbaar op onze website. Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38344-algemene-voorwaarden-bewijslijst-kenbaar-gemaakt-en-verwijzing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag