• 0

App laten ontwikkelen

Beste Forum bezoekers,

 

Graag zou ik een app laten ontwikkelen (Android) waarvan er nog geen een bestaat in de Playstore. Het gaat om een app die alleen in Nederland gebruikt zal worden met een redelijk grote afzetmarkt. (10.000en mogelijk geinteresseerden)

 

Het gaat om een Korfbal App. Een sport met ongeveer 100.000 beoefenaars in Nederland en vele extra volgers. Wat moet er met de App te doen zijn.

 

- het laatste korfbalnieuws

- uitslagen en standen

- statistieken van je team, club of poule

- etc.

 

Zoals gezegd bestaat een dergelijke app nog niet. Ik ben op zoek naar iemand die mee wilt investeren in de ontwikkeling van deze app. (Dit kost al gauw meer dan 2500 euro) Content zal door mij verzorgd worden, o.a. door het te verbinden met een op te zetten website.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Haasj,

 

Dit is het derde topic van je over een korfbal nieuwssite , app of wat dan ook.

 

De vorige 2 topics zijn door collega-moderators gesloten omdat er geen relatie was met ondernemerschap en het onderwerp daarom niet op Higherlevel thuishoort. Kun je per PM aangeven wat er sindsdien aan je concept verandert is dat er nu wel sprake zou zijn van een ondernemingsgerelateerde vraag? Het topic blijft vooralsnog op slot.

 

Ik ben op zoek naar iemand die mee wilt investeren in de ontwikkeling van deze app

Zoals vermeld in de forumvoorwaarden is het vragen om investeringen/investeerders niet toegestaan

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.