• 0

Vergunningen fabriek + evt. voorbeelden

Goedendag,

 

Voor mijn studie moet ik een opdrachten maken mbt vergunningaanvraag voor een fabriek. Ik heb al in mijn hoofd welke vergunningen ik precies moet hebben (denk aan een bouwvergunning, denk aan een milieuvergunning etc). Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk, aangezien ik niet echt bekend ben in die branche en mijn primaire interesse er ook niet echt naar toe zou gaan. Zou iemand mij willen helpen? Evt. voorbeeldbrieven naar de gemeente zijn ook welkom, want die kan ik ook niet echt vinden op het internet.

Voor de milieuvergunning heb ik er overigens wel een, maar ik moet de volgende dingen weten daarvoor:

Wat is de gemiddelde uitstoot van oppervlaktewater, geluid, afval, rooklucht en bodem?

 

Bij voorbaat dank!

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Voltaire

 

"Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable." - J.F Kennedy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Becker,

 

Higherlevel is niet bedoeld voor huiswerk-, studie-, of stagevragen. We moeten daar helaas streng in zijn omdat we anders (weer) overspoeld raken met dergelijke verzoeken. Dit topic gaat daarom op slot.

 

Desalniettemin succes met de studie!

 

Groet,

 

Norbert Bakker

 

HL administrator

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.