Ik zal me eerst even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum.
Ik ben Ralph. Van huisuit ben ik ICT-er. Een jaar of 5 geleden zijn mijn vriendin en ik een webwinkel in sieraden begonnen.
Door het succes van de webwinkel en de beschikbaarheid van een winkelpand zijn we afgelopen april ook een fysieke winkel gestart. In deze winkel hebben we het assortiment uitgebreid met dameskleding in het lagere segment (tot 70 euro)
De winkel is gevestigd in het centrum van Vught.
De eerste maanden was het redelijk druk in de winkel echter nu begint het bezoekers aantal aanzienlijk terug te lopen.
Mijn allereerste vraag is.
Hoe krijgen we de loop weer in de winkel?
Momenteel wordt er een folder bezorgt in Vught.
Mijn tweede vraag is:
Hebben jullie ideeen voor ludieke (marketing) acties die we kunnen ondernemen om mensen naar de winkel te krijgen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djuwelz
djuwelz
Geachte HL-ers,
Ik zal me eerst even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum.
Ik ben Ralph. Van huisuit ben ik ICT-er. Een jaar of 5 geleden zijn mijn vriendin en ik een webwinkel in sieraden begonnen.
Door het succes van de webwinkel en de beschikbaarheid van een winkelpand zijn we afgelopen april ook een fysieke winkel gestart. In deze winkel hebben we het assortiment uitgebreid met dameskleding in het lagere segment (tot 70 euro)
De winkel is gevestigd in het centrum van Vught.
De eerste maanden was het redelijk druk in de winkel echter nu begint het bezoekers aantal aanzienlijk terug te lopen.
Mijn allereerste vraag is.
Hoe krijgen we de loop weer in de winkel?
Momenteel wordt er een folder bezorgt in Vught.
Mijn tweede vraag is:
Hebben jullie ideeen voor ludieke (marketing) acties die we kunnen ondernemen om mensen naar de winkel te krijgen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38651-hulp-gezocht-trekken-van-publiek-naar-winkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag