• 0

Wat vinden jullie van mijn smartphone accessoires webshop?

Omschrijving van je concept:

Ik ben eind januari 2012 begonnen met een webshop voor smartphone accessoires als primaire doel en tablet als secundair. De webshop draait om de nieuwste smartphones die in trek zijn waarvan ik de accessoires beschikbaar wil hebben. Prijzen wil ik graag zo laag mogelijk houden inclusief de verzendkosten waarmee ik klanten vast wil houden.

 

Het is niet de bedoeling om zo veel mogelijk winst te maken per product.

 

http://www.neocases.nl/

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

-mijnwebwinkel platform in gebruik genomen

-design

-leveranciers

-Facebook

-Pinterest

-Twitter

-Admarkt, Adwords en Facebook Ads

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik importeer voornamelijk uit China. Kwaliteiten van de goederen zijn goed tot zeer goed te noemen. De uitdaging voor mij is eigenlijk om zo veel mogelijk klanten te werven met mijn concept.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is relatief goedkoop inclusief de verzendkosten wat ik als gratis verzending hanteer voor de klanten.

Probleem is natuurlijk dat ik veel concurrentie heb maar daar probeer ik bovenuit te steken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Met name doel ik op constructieve feedback en klanten werven:

- Kosten maak ik door middel van Admarkt, Adwords en FB Ads maar weinig transacties

- Hulp qua marketing (Hoe kan ik zo veel mogelijk transacties creeren met minder kosten?)

- Goede teksten op de site om hoger plaats te nemen in Google

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijnwebwinkel geeft de nodige beperkingen. Vroeg of laat ga je hier tegenaan lopen, zeker als je hier je brood mee zou willen verdienen. Als het kan stap je nu over naar een platform wat je zelf naar wens kan aanpassen. Dat scheelt je enorm in kosten in de toekomst.

 

Je zegt dat je zelf importeert uit China. Voor de zekerheid merk ik op dat je er dus voor zorgt dat al je spullen daadwerkelijk voldoen aan de eisen die de EU er aan stelt. Niets is zuurder dan een telefoon die begint te roken als gevolg van een dockingstation van jou die niet deugdelijk blijkt te zijn. Mag jij de telefoon en met een beetje pech ook het afgebrande huis betalen..

 

Concreet over je site zelf;

 

Bij je op de homepage zie ik prachtige producten staan als afbeelding bij de categorie. Leuke docks, prachtig gekleurde kabels. Maar die producten zijn dan weer niet terug te vinden op je site. Erg teleurstellend als iemand juist die mooie productafbeeldingen ziet staan maar het dan niet kan kopen.

 

Je contactgegevens lijken geheel te ontbreken. Oa. je KVK nummer en adres zijn verplicht. Best zet je er ook een telefoonnummer bij.

Link naar reactie
  • 0

Je contactgegevens lijken geheel te ontbreken. Oa. je KVK nummer en adres zijn verplicht. Best zet je er ook een telefoonnummer bij.

 

Ze staan bij algemene voorwaarden. Misschien beter om ze onder je contactformulier te plaatsen.

 

Verder keurige site, alleen je bent een van de honderden sites die dit aanbieden, een helse klus om juist op jou site terecht te komen.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Heb je enig idee wat voor gebruikservaring smartphone en tablet gebruikers hebben op deze webshop? Hoeveel procent van de bezoekers gebruikt een smartphone of tablet?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Zomaar een paar dingen die me opvallen:

 

- onder "Screenprotectors" kan ik kiezen voor "Blackberry", maar dan heb je geen producten

- je hebt een mooi plaatje met 10 verschillende kleuren styluspennen, maar bij het bestellen kan ik maar uit 8 kleuren kiezen

- alle menukeuzes zijn in meervoud, dan zou ik ook "Styluspennen" in meervoud doen

- je gebruikt overal een decimale komma, dat zou ik dan ook doen bij het btw-percentage in je winkelwagen (of laat de decimalen daar gewoon weg)

- als je productcategorieën in je footer zet, maak die dan ook meteen klikbaar

- de toegevoegde waarde van de shopwiki en twenga links ontgaat mij

- in je Algemene Voorwaarden zeg je dat je lid bent van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, maar op hun site kan ik je niet vinden

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.