• 0

Wie kan me meer informatie geven??

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Ik zou graag meer advies willen hebben van mensen met evaring. Ik ben opzoek naar nuttige informatie over inporteren van China naar Nederland ik wil parfums inporteren van uit China. Wie zou mij hier bij kunnen helpen of mij meer informatie kunnen geven. Voor goede informatie is natuurlijk ook een beloning!! Graag een bericht sturen of even mailen.

Alvats bedankt!! :)

 

E-mail adres bp_1@live.nl

 

Met Vriendelijke Groet,

 

G. Willems

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

kan mij Raoul zijn reactie wel voorstellen. Want het eerste waar ik aan moest denken was namaak en het vervoer van gevaarlijke stoffen. Dit zijn zaken waar je wellicht tegen aan gaat lopen. Maar wat zoek je precies? zoek je leveranciers, zoek je tips over transport en douane? zoek tips hoe zaken te vermarkten zijn in Nederland?

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

kan mij Raoul zijn reactie wel voorstellen. Want het eerste waar ik aan moest denken was namaak en het vervoer van gevaarlijke stoffen. Dit zijn zaken waar je wellicht tegen aan gaat lopen. Maar wat zoek je precies? zoek je leveranciers, zoek je tips over transport en douane? zoek tips hoe zaken te vermarkten zijn in Nederland?

 

of een allergische reactie, of gewoon vergif. Het is het land van melamine in babymelk. Dit soort spullen importeer je niet als je zelf geen inzicht heb in de receptuur, EN een lab om dat te kunnen testen.

 

Dit is geen zolderkamer handel

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.