Ik ben een jonge, doch redelijk ervaren ondernemer, met een interessant en potentierijk idee m.b.t. de reisbranche. Ik wil mij, dwars tegen de huidige trend in, richten op het luxesegment van deze markt, welke naar mijn mening een ondergeschoven kindje is (dat het economisch wat slechter gaat betekent nog niet dat er geen rijke stinkerts meer zijn...)
Wat betreft het soort vakantie, de bestemming en de marketing heb ik uitgebreide en 'verfrissende' ideeen. Gezien het feit dat mijn ervaring vooral ligt op het gebied van ICT en financien, heb ik toch nog een aantal belangrijke, praktische vragen:
- wat te doen met SGR/ANVR/IATA, etc. (aansluiten, ja/nee, wanneer, hoe?)
- hoe afspraken te maken met buitenlandse reisorganisaties/accommodaties etc.?
- vliegtickets aanschaffen voor klanten, hoe en tegen welke prijs?
Graag zou ik daarom van gedachten wisselen met iemand met ervaring in de reisbranche (ondernemers of medewerkers). Ik ben tevens geinteresseerd in bepaalde vormen van samenwerking of participatie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TheEntrepeneur
TheEntrepeneur
Ik ben een jonge, doch redelijk ervaren ondernemer, met een interessant en potentierijk idee m.b.t. de reisbranche. Ik wil mij, dwars tegen de huidige trend in, richten op het luxesegment van deze markt, welke naar mijn mening een ondergeschoven kindje is (dat het economisch wat slechter gaat betekent nog niet dat er geen rijke stinkerts meer zijn...)
Wat betreft het soort vakantie, de bestemming en de marketing heb ik uitgebreide en 'verfrissende' ideeen. Gezien het feit dat mijn ervaring vooral ligt op het gebied van ICT en financien, heb ik toch nog een aantal belangrijke, praktische vragen:
- wat te doen met SGR/ANVR/IATA, etc. (aansluiten, ja/nee, wanneer, hoe?)
- hoe afspraken te maken met buitenlandse reisorganisaties/accommodaties etc.?
- vliegtickets aanschaffen voor klanten, hoe en tegen welke prijs?
Graag zou ik daarom van gedachten wisselen met iemand met ervaring in de reisbranche (ondernemers of medewerkers). Ik ben tevens geinteresseerd in bepaalde vormen van samenwerking of participatie.
Reacties op dit forum of via e-mail.
Bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3888-ondernemen-in-de-reisbranche/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag