• 0

Self-induced pain

Gisterenavond heb ik geprobeerde met Partition Magic 8.0 een omgebruikte partitie samen te voegen met de C partitie. Alles goed en wel doorlopen, totdat bij de herstart de computer blijft hangen. En helemaal niets meer weet, kan, wil. @#$%@#$@!~

 

Net de computer bij de shop gebracht, Windows moet opnieuw erop, misschien formateren. Ze gaan wel proberen alle data te back-upen. Ik heb wel een externe backup gemaakt, maar daar kan ik alleen bij als Windows weer draait. Maak gelukkig elke dag een backup, ben dus misschien alleen wat mailtjes van vrijdag kwijt.

 

Toch, pijn. Misschien krijg ik dat ding pas maandag weer terug en ik moet dinsdag documenten aanleveren bij klanten. ARGH! Voel me gefrustreerd en dom, echt een geval van jezelf in je voet schieten. Kost weer bakken vol energie en tijd.

 

 

 

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heel vervelend voor je. Ik vind het super dat je elke dag een backup maakt, nu nog de backup op een ander medium zetten (CD-R kost nix meer tegenwoordig). Als je harde schijf crasht, ben je anders alsnog alles kwijt. Dit hoeft natuurlijk niet dagelijks (wel aan te bevelen) maar wekelijks zou geen slecht idee zijn. En vergeet niet om af en toe eens een backup terug te zetten om te kijken of er geen fouten in staan.

 

in ieder geval succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor het advies. Het trieste is dat ik een backup op een harde schijf had en dus uiteindelijk wel het meeste terug heb gekregen. (Alleen de mail is om de een of andere reden fout gegaan, mist best wel wat nu). Ik gebruikte retrospect van Dantz, maar ik had geen recovery CD gemaakt omdat Dantz alleen een originele Windows CD wil en ik van de dealer twee recoverry CDs heb gekregen. Daar staat wel volledig Windows op, maar niet op 1 schijf....

 

Pfffffff.

 

Ik was dus uiteindelijk vier dagen uit de lucht, waarvan gelukkig een zatedag en een zondag. Bijkomstige mazzel was dat ik geen deadlines heb moeten missen, dat soort dingen kunnen je je reputatie kosten.

 

Ik heb sowieso besloten om te switchen naar Mac, ik heb het gehad met Windows. Ik heb een 15 inch powerbook besteld, mooooooi!

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.