• 0

Gepersonaliseerde shop in webshop - advies gevraagd

Beste,

 

Stel:

 

Ik heb een webshop met 50 verschillende artikelen. Nu wil ik graag ondernemers benaderen, en ik wil ze de mogelijkheid geven om een selectie te maken van deze 50 artikelen (stel 10 artikelen). Stel ondernemer A geeft aan zijn klanten een login + wachtwoord. De bedoeling is dat zijn 'klant' via de login van deze ondernemer inlogt, en dan alleen deze 10 artikelen te zien krijgt, en kan bestellen. Zo moet het mogelijk zijn om binnen 1 webshop profielen aan te maken. Via een unieke login moet een profiel te benaderen zijn (= een specifieke selectie binnen het totaalassortiment).

 

Voor de duidelijkheid: de fysieke afhandeling van de orders gebeurt door mijzelf.

 

Iemand enig idee of een dergelijk webshop met deze functionaliteit al bestaat?

 

Beste Groet,

 

Roel van Rooij

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

De TS heeft mij per PM benadert voor enkele voorbeelden van deze software.

 

In grote lijnen komt mijn antwoord neer op het volgende:

De software die ik zelf gebruik heeft de mogelijkheden waar de TS naar zoekt, echter, deze software voldoet voor mijn toepassingen, of deze oplossing ook deze beste voor de TS is, daarvoor heb ik meer details nodig.

 

In principe kan elke goede webbouwer je uitstekend adviseren als het gaat om het kiezen van de meeste passende oplossing. Met de nadruk op goede want ik zie nogal wat webbouwers stranden bij het opzetten van webshops doordat het toch net even ingewikkelder blijkt dan ze dachten. Gevolg, een boze klant die de opleverdatum maar op ziet schuiven tot het moment dat deze elders gaat shoppen.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.