Voor mijn grootse plannen ;) zoek ik samenwerkingspartners in de chemie die specifieke delen van mijn business plan willen uitvoeren. Op dit moment ben ik bijvoorbeeld op zoek naar een ervaren organisch chemicus die een eigen bedrijf heeft en kan uithelpen met een van mijn projecten.
Hebben jullie advies of tips aangaande hoe ik mijn netwerk op dit gebied kan uitbreiden?
Momenteel wil ik bijv. geen personeel aannemen, vandaar mijn vraag.
Ook zou het mogelijk zijn om labruimte te delen met elkaar.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SomethingSmelly
SomethingSmelly
Dag allemaal,
Voor mijn grootse plannen ;) zoek ik samenwerkingspartners in de chemie die specifieke delen van mijn business plan willen uitvoeren. Op dit moment ben ik bijvoorbeeld op zoek naar een ervaren organisch chemicus die een eigen bedrijf heeft en kan uithelpen met een van mijn projecten.
Hebben jullie advies of tips aangaande hoe ik mijn netwerk op dit gebied kan uitbreiden?
Momenteel wil ik bijv. geen personeel aannemen, vandaar mijn vraag.
Ook zou het mogelijk zijn om labruimte te delen met elkaar.
Alvast bedankt voor jullie input!
Vriendelijke groet,
Irina
Scented fantasy made into reality
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39043-freelance-chemici-ik-zoek-een-organisch-chemicus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag