Ga naar inhoud

Nederland - Tsjechië (part deux)

Geplaatst:

doubleart

Misschien niet zo big deal meer nu het geen EK meer is, maar toch zeer interessant met de nieuwe 'van basten aanpak'. Jonge onervaren spelers die zich graag willen bewijzen. Ik denk dat ze vanavond nog wel op hun gat krijgen van de Tsjechen met 3 - 0. Toch ben ik blij dat mediakluns Advocaat niet meer de touwtjes in handen heeft. Wat denken jullie dat het gaat worden?

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Featured Replies

Geplaatst:

Tijntje84

Ik denk dat het 2-1 voor Nederland wordt en ben het met van Basten wel eens. Hij wil nieuwe jongens erin hebben en dat vind ik goed. Die oudere die ze er eerst in hadden zitten hebben wel meer " ervaring" maar nieuw fris bloed in het Nederlands elftal kan ook geen kwaad.

Geplaatst:

Tijntje84

2-0 niet slecht toch..... Had ik toch bijna gelijk met mijn 2-1 goede save van v.d. Sar.....

van Basten heeft het goed gedaan of niet ?

Geplaatst:

doubleart

• Auteur

van Basten heeft het goed gedaan of niet ?

Dat lijkt me wel. 2-0 winnen met een jonge ploeg is prima. Benieuwd hoe het verder gaat.

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Geplaatst:

2thePoint

Ik denk eerder dat de scheidsrechter het goed voor ons heeft gedaan....

2 onvervalste strafschoppen en evt. rode kaarten ivm doorgebroken spelers wilde hij gelukkig niet honoreren.

Als ik nou tsjech was zou ik die man wel kunnen schieten......

Nu vind ik het een toffe gozer ;)

Egbert Punter

Geplaatst:

WelleKe

Beginnersgeluk zullen we het maar noemen. Het voetbal was alles behalve goed, veel balverlies en de tweede bal was altijd voor de Tjechen. Vervolgens ook nog eens veel geluk met scheids en andere kansen.

We hebben de wedstrijd gewonnen door Van Hooydonk, Van der Sar en Merk :P

Maar wat ik wil zeggen is, dat Van Basten nu de held is, maar dat wanneer ze verloren hadden we alleen het slechte voetbal hadden gezien. Maar ja zo gaat dat ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.