• 0

voorraad bij bedrijfsbeeindiging

hallo

 

Heb met een vriend een VOF waarmee we in 2008 uit de VS een product (goedkoop huishoudelijk kunststof product, inkoop circa 2 euro) hebben geïmporteerd en hier in NL op de markt gezet. We hebben in totaal 3000 producten besteld waarvan we er tot nu toe 2700 hebben verkocht. Echter, de laatste 300 verwachten we vanwege marktontwikkelingen niet meer kwijt te raken, ook niet voor dumpprijzen, 'de rek is er uit', zeg maar. Nu willen we daarom graag onze VOF stoppen, zodat we ook geen kosten meer hoeven te maken voor aangiftes e.d. Nu vroeg ik me af: hoe gaat de fiscus om met de voorraad (300 producten dus). Eigenlijk willen we die 300 stuks gewoon naar de stort brengen, ik weet niet hoe dat fiscaal dan werkt, moeten we dan een stortingsbewijs hebben ofzo en is het dan goed? Of moeten we nog 'afrekenen' met de fiscus?

 

Groet

 

Ronald

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.