Ga naar inhoud

mailing promoten

Geplaatst:

super33

Beste leden,

 

Ik heb verschillende nieuwsbrieven van 400.000 en 50.000 opt-in adressen. Wie weet voor mij een plek om veel adverteerders te vinden (decicated e-mail). Ik heb wel een aantal vaste adverteerders, maar groei is nooit weg

 

Met vriendelijke groet,

 

Wout

Featured Replies

Geplaatst:

John B

Hangt ervan af waar die nieuwsbrieven over gaan. Dat bepaalt je doelgroep qua lezers en dus ook je doelgroep qua adverteerders.

Geplaatst:

super33

  • Auteur

Beste leden,

 

Ik heb verschillende nieuwsbrieven van 400.000 en 50.000 opt-in adressen. Wie weet voor mij een plek om veel adverteerders te vinden (decicated e-mail). Ik heb wel een aantal vaste adverteerders, maar groei is nooit weg

 

aanvulling: online kortingen, spaaracties, uitstapjes. Is een zeer brede mailing

 

Met vriendelijke groet,

 

Wout

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Hebben al die mensen jouw bedrijf toestemming gegeven om hen nieuwbrieven te mailen?

Geplaatst:

super33

  • Auteur

opt-in en inderdaad toestemming. Komt o,a van co registraties.

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik zou als adverteerder het aantal wat je mailt nooit zo interessant vinden, maar des ter interessanter is het voor een adverteerder hoeveel % van de mensen opent een e-mail of klikt door naar websites. Wellicht kun je van je huidige adverteerders een "klantenreactie" vragen hoe zij het adverteren bij jou beleven en of het iets ook voor hen brengt en aan de hand van deze gegevens nieuwe adverteerders aanspreken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.