• 0

Een eigen onderneming starten

Hallo,

 

ik ben een bedrijfseconomie student en ik zit in mijn laatste jaar. Ik heb een broertje die het niet zo heeft met studie, En werk kan hij jammer genoeg niet vinden. Ik wil samen met hem een zaakje openen en en uiteindelijk op zijn naam laten als ik mijn studie heb afgerond en een baan heb. Ik weet alleen niet waar de kansen op dit moment liggen.

 

Is het beter om een nieuwe zaak te openen of om een oude over te nemen.

Is het wel handig om in deze periode een onderneming te openen.

Ik wil namelijk niet al mijn spaargeld in een klap kwijtraken.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wil je ondernemen of je broertje helpen? Dat zijn namelijk 2 heel verschillend dingen....

 

Daarnaast: Waar liggen jullie ambitie's, passie en interesse? Als je een onderneming begint met een product dat bij je past werkt het beter dan een onderneming waar je rijk mee zou kunnen worden maar waar je niks mee hebt...

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Je wil spaargeld pompen in een zaakje voor je broer die het niet zo op heeft met het onderwijssysteem en geen baan kan krijgen (want vinden is echt niet zo moeilijk). Waarom laat je hem niet eerst eens een ondernemingsplan schrijven? Weet je meteen of ie daar wel wat voor voelt.

 

(begrijp me goed, ik heb ook geen opleiding. Maar om dan wat van jezelf te maken vereist soms meer discipline en werk dan gewoon naar school gaan.)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.