Iwan van Geelen Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 hoe weet ik mijn gebruikersnaam om mijn wachtwoord op te vragen? dankie geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 344 Als je de link van je profiel bekijkt, dan staat daar je gebruikersnaam. Jouwe is: https://www.higherlevel.nl/profiel/u/www.doingbusiness. Je gebruikersnaam is www.doingbusiness. EDIT let op de punt op het einde, die pakt de url niet, maar hoort er wel bij. Link naar reactie
fvddungen Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 fvddungen Legend 1,7k 95 Ik mag aannemen dat dit forum geen mogelijkheid heeft om je wachtwoord op te vragen, omdat in een goed systeem wachtwoorden minimaal gehasht moeten worden opgeslagen. Dit is eenrichtingsverkeer en een versleuteld wachtwoord kan dus niet worden terug ontsleuteld. Als je dus wachtwoord kwijt bent, is het enige wat je kunt doen een nieuw wachtwoord opvragen. Aangezien je nog gewoon bent ingelogd zou ik eerder gebruik maken van de wijzig wachtwoord optie. Gelijk een tip voor de mensen hier: Als je op een site je wachtwoord gewoon weer kunt opvragen, weet je al vrijwel zeker dat hun beveiliging crap is. Je wachtwoord is dan in theorie open en bloot voor hackers. Een goed beveiligde site slaat hun wachtwoorden altijd minimaal hashed op, zodat je alleen nog maar een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 344 Ik mag aannemen dat dit forum geen mogelijkheid heeft om je wachtwoord op te vragen, Dat klopt. Standaard helpen we je het wachtwoord te achterhalen door je een willekeurig gegenereerd wachtwoord te geven, en deze naar je te mailen. Als je wilt, kun je de geheime vraag beantwoorden (zoals je deze in je profiel hebt opgegeven). Als het antwoord juist is, kun je het nieuwe wachtwoord direkt zelf bepalen. Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Geplaatst: 20 december 2012 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 hij kent mijn gebruikersnaam niet... geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Jamie van Soest Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Jamie van Soest Legend 585 65 hij kent mijn gebruikersnaam niet... Zal ik je wachtwoord proberen te resetten? Edit: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=;action=reminder;what=input_user En als je je e-mail adres daar invult? Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014! Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Frans Sijtsma Retired Mod 8,5k 777 Ik heb je gebruikersnaam ingevuld in het veld en hij geeft aan dat er een mail naar je verzonden is. Kun je dat even checken? Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Geplaatst: 20 december 2012 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 done, check en bedankt !! wat zijn wij toch lief voor elkaar :-) zeker bijna kerst ;p geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Jamie van Soest Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Jamie van Soest Legend 585 65 done, check en bedankt !! wat zijn wij toch lief voor elkaar :-) zeker bijna kerst ;p Zal wel door die mooie banner komen ;) Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen