gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Ik mag aannemen dat dit forum geen mogelijkheid heeft om je wachtwoord op te vragen, omdat in een goed systeem wachtwoorden minimaal gehasht moeten worden opgeslagen. Dit is eenrichtingsverkeer en een versleuteld wachtwoord kan dus niet worden terug ontsleuteld. Als je dus wachtwoord kwijt bent, is het enige wat je kunt doen een nieuw wachtwoord opvragen. Aangezien je nog gewoon bent ingelogd zou ik eerder gebruik maken van de wijzig wachtwoord optie.

 

Gelijk een tip voor de mensen hier: Als je op een site je wachtwoord gewoon weer kunt opvragen, weet je al vrijwel zeker dat hun beveiliging crap is. Je wachtwoord is dan in theorie open en bloot voor hackers. Een goed beveiligde site slaat hun wachtwoorden altijd minimaal hashed op, zodat je alleen nog maar een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Ik mag aannemen dat dit forum geen mogelijkheid heeft om je wachtwoord op te vragen,

Dat klopt.

Standaard helpen we je het wachtwoord te achterhalen door je een willekeurig gegenereerd wachtwoord te geven, en deze naar je te mailen. Als je wilt, kun je de geheime vraag beantwoorden (zoals je deze in je profiel hebt opgegeven). Als het antwoord juist is, kun je het nieuwe wachtwoord direkt zelf bepalen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.